Hoi allemaal, ik heb een mislukte IVF procedure (te weinig folly's) en daardoor escape IUI poging gehad op woensdag 25 maart. Hierbij hebben ze via punctie 2 follikels weggezogen en via iui met 2 folly's nog iets proberen te redden . Nu zijn mijn eierstokken nog steeds gevoelig met af en toe een krampje of steekje, wie heeft dat ook gehad? Hoe lang duurt dat? Moet ik me zorgen maken of is dat normaal? groetjes
Ik persoonlijk heb er geen last van gehad.... maar wij gaven en dat advies geven ze er nog in het ziekenhuis... om veel te drinken... Dus veel water drinken... Daarnaast even geen zware dingen tillen en fietsen is ook verstandig even niet te doen... Dan moet het met een paar dagen wel een stuk beter gaan!
Inderdaad, bij klachten: rust houden en goed drinken. Ikzelf had bij de standaard behandeling (waarvan ik ook zwanger was) ook nog wel een paar dagen napijn. 1e en 2e dagen waren echt niet fijn daarna werd het elke dag beter. De overstimulatie en vele Follikels hielpen dan ook niet echt mee Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt! Luister goed naar je lichaam hoor. Het is voor iedereen anders. Bij last, echt rustig aan doen! Ik hoop op een super escape en 2 vette strepen straks! 25 maart...en nu nog last (das toch wel een beetje lang denk ik). Misschien je arts even bellen, zien wat die zegt. Sterkte meid! Elmo
Gewoon door blijven drinken Hoe meer je drinkt hoe sneller de klachten gaan afnemen... Als je ook rust natuurlijk en niet zwaar tillen en niet fietsen... Komt vast goed dan... Ooh en wat ik vergeten ben te zeggen... Als je koorts hebt.. neem dan ook even contact op met je behandelend arts! En idd ook als het langer duurt dan een week... of tegen een week aan... En natuuuuurlijk als je het zelf niet vertrouwt...