Wat is belangrijk bij een gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Maaike89, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Mijn go is de beste!

    - we hebben een goede klik samen. Haar dochters zijn iets jonger dan mijn kinderen en zijn inmiddels ook echt bevriend met elkaar (komen soms ook hier spelen, gaan naar elkaars kinderfeestje etc)
    - onze kinderen draaien mee in het gezinsleven van de go. Ze gaan dus idd soms mee naar een huisarts oid als dat nodig is
    - (bijna) alles kan en mag. Natuurlijk binnen de grenzen maar mijn go heeft geen vooropgezette dagplanning. Uiteraard zit ze met slaapjes van de kleinere kinderen en schooltijden van de oudsten maar daarnaast beslissen de kinderen wat er gedaan wordt, ze staat overal voor open (naar buiten of juist binnen spelen, kleien, verven, bakken...de kinderen verzinnen het en ze vindt het allemaal even leuk en goed)
    - ze is heel flexibel, dagen ruilen of andere tijden zijn vaak geen probleem. Als de kinderen onverwachts moeten blijven eten is dat altijd mogelijk (en vaak bakt ze dan spontaan pannenkoeken voor ze, feest dus!)
    - elke schoolvakantie een klein uitstapje
    - ze is gewoon ontzettend lief en positief naar de kinderen, altijd uitgebreide complimenten geven, altijd enthousiast reageren op hun werkjes en verhalen
     
    Roanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina