Nee hoor, hier heet het ook Motilium. Zonder dat spul was het niet te doen, echt een wondermiddel voor ons geweest.
Hier dan geen reflux kindje maar een geweldige spugerd. Verdikken hielp hier niks het was zo dik als cement en t kwam er in mooie golven uit Wat hier echt hielp was buikligging. Dan deed ze nog wel spugen maar veel minder. Dat helpt ook wat tegen krampen en ook bij veel reflux kindjes. Dus zou dat evt nog proberen.
Waar krijg je dat dan? Daar heeft de kinderarts het niet over gehad, maargoed de kinderarts wil ook geen Nexium voorschrijven
Sorry, beetje late reactie. Is inderdaad hier via de huisarts te krijgen, evenals de nexium (en woon gewoon in Nederland). Hier werkt het als een tierelier, en heb het voor beide jongens gebruikt en nog in gebruik voor de jongste. Zeker als een kindje veel last heeft van zuur is het een uitkomst....
Ik ben even kwijt of jij nou ook je dochter op koemelkeiwitten vrije voeding hebt staan? Mijn zoon had verborgen reflux, zonder uitslag maar hij krijste het uit. Hij kon ook niet tegen Nutriton enzo en pas na overstap op Nutramigen ging de verborgen reflux over in spugen. De Nexium hielp hem door de eerste weken heen en toen de Nutramigen zijn uitwerking had konden wij daarmee stoppen. Hij spuugde nog wel maar het deed geen pijn meer. Alle onrust verdween en ineens bleek ik helemaal geen humeurig babietje te hebben. Over Motilium zijn de meningen verdeeld. Ouders zijn er heel tevreden over maar uit onderzoek blijkt niet dat Motilium echt werkt. Misschien wel het proberen waard als andere voeding niet de oplossing is. Sterkte!