Hoi dames, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben fabienne en heb 2 kindjes 5 en 3. Nu toch besloten dat we het willen proberen om een derde erbij te maken. Omdat wij deze keuze 3 maanden geleden nog niet helemaal gemaakt hadden ben ik op 24 juni een shot gaan halen vd prikpil.eenmalig. Eigenlijk gelijk spijt en heb ook nog eens elke maand mijn stonden gehad. Dus in september niet de herhaal pil gehaald en heb op 12 oktober weer mijn stonden gehad. Vanaf de 18e elke dag geklust..en op de 23ste voor het laatst omdat ik die avond zoveel buikpijn kreeg alsof ik weer in menstr zou krijgen. Die zaterdag ging ik op internet zoeken naar een verklaring en las dat het mn ei kon zijn.dus ik kocht ovulatietesten en die gaven op zat 24 en zon 25 negatief, nog steeds hoofdpijn,rugpijn,buikpijn.. en maandag 26 positieve ovu test (allemaal clearblue digital) vandaag weer negatieve test. Nog steeds gevoelige borsten, buik kramp,kokhalsneigingen en lage rugpijn en uit het niets veel witte afscheiding en hele gele troebele urine..heb het warm,maar voel me niet grieperig. Gezien onze laatste klusdag en datum piekdag denk ik dat wij te vroeg hebben geklust maar wie weet waar al die krampen en klachten vandaan zouden kunnen komen. Ontpillen?? Mijn beide zwangerschappen waren spontaan dus heb eigenlijk nooit bezig gehouden met mijn cyclus.
Ik ben geen doc natuurlijk maar Als ik dit zo leest denk ik dat je net te laat was met de ovu-testen en dat als je de 23 ste had getest dat hij wel posi zou zijn en dat je ei dus gesprongen is op de 24/25 hoop het voor je
Dankje voor je antwoord.. herken jij al die klachten om en rondom je ei? Ik heb het nooit zo gevoeld of op gelet...
Heb je al een zw test geprobeerd?? Als ik het zo lees zou het ook nog een mogelijkheid kunnen zijn dat je misschien al zwanger bent.. (soms reageren ovu testen daar ook op) Het kan natuurlijk ook ontpillen zijn. Het kan ook met je ovulatie te maken hebben, dat is bij iedereen anders! Maar ik zou toch even een zw testje voor de zekerheid doen.. Succes en liefs
24 en 25 was ie negatief en had maandag een smiley.. is de eerste x in heel mijn leven dat ik ovu test heb gebruikt dus ben er nog niet handig mee. Ik dacht dus dat ie eerst positief knipperend moet zijn en door testen tot je een 48uur smiley hebt. Wist niet dat daar negatieve dagen tussen konden zitten
Bedankt! Ovu testen zijn weer negatief.. en zw test niet gedaan, omdat als ik de eisprong van maandag aanhou..zit ik nu 8 of 9 dagen voor nod volgens mij.. veel te vroeg om te testen.. Ik ga, na het weekend testen met een vroege test. Ga er nhet vanuit dat ik zwanger ben,hoewel dat wel héél leuk zou zijn!
Ik ken zeker de pijn rond ei voor mij teken dat hij bijna ga springen heb dan ook meestal positieve ovu test en dan springt hij meestal 1 dag later bij mij. temp ook vandaar dat ik dat weet dat hij ook gesprongen is maar het kan zeker schommelen loopt niet altijd op en aan alleen ovu testen weet je nooit of je ei gesprongen is. soms wil het niet en probeert hij het later weer dat kan je weer alleen aan tempen zien
Temperaturen lees ik erg veel over. Ik ga er vanuit dat ik deze ronde gemist heb en hoop dat ik na het weekend dan gelijk zekerheid heb met een menstr. En november nieuwe poging wagen met temperaturen. Als dit gewoon ontpil verschijnselen zijn vind ik ze echt veel op zw symptomen lijken. Zou ook wel héél wonderbaarlijk zijn om gelijk zwanger te worden.
Wonderbaarlijk is het dan wel, maar niets is onmogelijk! Houdt je ons op de hoogte? En tempen is inderdaad de beste manier om je ovulatie te vinden. Als je de discipline er voor op kunt brengen moet je het zeker eens proberen! Succes meis
Ik ga het tempen zeker doen! Alleen welke dag begin ik daar mee? Bizar dat hoe meer je bezig bent met zwanger worden, hoe zenuwachtiger ik ben. De twee zwangerschappen die ik heb gehad waren spontaan. En wat wel cliché is. Bij beide wist ik het al voordat ik testte. Op zich is bewust zwanger worden iets positiefs denk ik omdat je je lichaam goed leert kennen. Denk alleen dat de teleurstelling groter is als het dan toch niet zo is. Zal binnenkort weer wat laten horen als ik meer weet! Ik heb nog steeds een weeige pijn in in onderbuik, ongeveer hoofdpijn en had na ovu 2 dagen dikke witte vloed, en sinds gisteravond juist tegenovergestelde helemaal droog..probeer er niet teveel op te letten verder! Schrijf wel alle symptomen op zodat ik de volgende cyclus wat wijzer ben! Liefs!