krampen en drukkend gevoel onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laurazoey, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hoi meiden,

Ik had mezelf nog zo beloofd relaxed te blijven zoals me de afgelopen rondes echt goed gelukt is...
    Maar nu..
    Vanaf ongeveer 5 of 6 dagen na mijn eisprong heb ik steeds last van mijn onderbuik.
    Het voelt een beetje alsof elk moment mm menstruatie krampen kunnen opzetten en de dijken breken.
    Alsof her een soort aanloop is naar mn menstruatie. Dit ken ik eogenlijk niet echt. Normaal heb ik krampen en zodra ik die voel weet ik hoe laat het is.

Ben ook een beetje een warhoofd. Zo had ik van de week de auto sleutel in de deur laten zitten. Ik kwam er pas de volgende ochtend achter toen ik de sleutel zocht.

Ik ben heel erg moe, maar toch slaap ik slecht.

Aan de amdere kant heb ik alweer de bekende puist op mn kin die iedere maand terug komt voor mn nod. Ik had op donderdag een knal ovulatie test dus heb of vrijdag of zaterdag nod. Ik zet hem voor mn geruststelling op zaterdag maar het begint nu toch wel te kriebelen. Alleen die puist laat me toch denken dat het niet raak is.. aghh jakkie wat een gedoe.

Iemand met vergelijkbare symptomen voor nod waarbij het positief uitpakte?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Je zou alvast kunnen testen met een early. Dan weet je het.. Spannend hoor! Ben benieuwd. Ik duim voor je

3. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ja een early! Spannend :)

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha die heb ik niet in huis. Maar hoef ook "nog maar" 2 dagen te wachten tot mn nod ;) misschien hou ik dat wel vol

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik had de laatste maal ook mast van puistjes en ik bleek zwanger te zijn. Dat wilt allemaal niet veel zeggen.
    In ieder geval duimen op 2 (duidelijke) streepjes.

Deel Deze Pagina