ik probeer het hier maar. Misschien meer respons. wanneer gaat je kindje vanuit de ligbak naar de zitwagen? Zeker bij een bugaboo vind ik dat ze genoeg lig ruimte heeft. Maar ze gaat momenteel buikspier oefeningen doen en haar benen gaan aan weerzijden van de bak (dus gespreide benen) Ik vraag me af wanneer je het beste de bak kan ombouwen. Oja ze is 5 maanden en 2 weeken
Hoi. Ik heb bij 5 maanden de ene keer de bak gebruikt en de andere keer het zitgedeelte. Heb zelf een X-adventure Pulse en dat is bij deze wagen heel makkelijk.
Ik heb met 6 maanden de bak omgebouwd. Niet omdat ze niet meer genoeg ruimte had, ze had zelfs nog 10 cm over. Maar ze was aldoor aan het jengelen in de bak, omdat ze niks kon zien.
wij gaan dus volgende week op vakantie. Ze is dan 5 1/2 maand. Juist omdat die bak zoveel plek inneemt twijfelde ik om hem dus nu al om te zetten. Anders is het na de vakantie 10 dagen later. Wel of niet doen?
Gewoon doen die 10 dagen maken ook niet uit dan. Hier hebben we hem toen om precies dezelfde rede omgebouwd. Lieke was ook 5,5 maand geloof ik. En scheelde enorm in de auto haha
hahah jij weer. Ja maar jou lieve lieke is wel een sterke dame. Nouja we gaan zondag maar proef lopen.
nieuwe vraag erbij: wij gaan op vakantie volgende week dus. Nu zei iemand tegen mij: lekker je bak meenemen want van die nieuwe indrukken kan ze veilig slapen. De ander zegt: zo een zitbak neemt minder ruimte in. kweet nu helemaal niet meer wat handig is.
Onze ervaring is dat de zitbak niet minder ruimte inneemt dan de ligbak. Bij de ligbak kan je uit de voor- en achterkant de plastic stripjes halen en de bak als het ware "opvouwen". Heel handig als je deze mee wilt nemen. Ik weet niet of je dochtertje een makkelijke slaper is? Ons ventje slaapt overal en slaapt net zo makkelijk in de de ligbak als de zitbak. Dus als ze makkelijk slaapt zou ik de zitbak meenemen aangezien ze dan lekker kan zitten en om zich heen kan kijken.
ook weer een goede tip. Mw is een wijsneus. Is er teveel te zien dan gaat ze niet slapen. Wij gaan met ligbak dan. Hahaha
Wij hebben toevallig vorig weekend de wagen omgebouwd, puur omdat mijn dochtertje niet wilde liggen en daardoor de hele tijd huilde in de wagen. Ze probeerde zich ook steeds omhoog te trekken aan de zijkanten. Nu ze in de wandelwagen zit gaat het super, ze kan lekker kijken zit ook goed. En ze slaapt er ook goed in, je kan hem kantelen in 3 standen, en daarbij zit ook een ligstand. Vond het wel jammer dat ze uit de bak ging, maar ik heb nu wel een vrolijk meisje als ik ga wandelen, ze zit nu de hele tijd te brabbelen.
Mijn zoontje hield het langer uit in de zitting dan in de bak. Dus als je op vakantie gaat, zou ik hem ombouwen! Maar het is voor ieder kindje weer anders.
Ow ja, in de zitting kunnen ze ook prima slapen hoor... Ik zet hem horizontaal, doe de kap helemaal omhoog en hang er een hydrofielluier voor. Hij heeft zodoende nog steeds een heerlijk slaapplekje
Ik zou het na de vakantie doen. Hebben wij ook gedaan. Qua ruimte maakt het inderdaad niets uit en hier sliep ze toch meer en lekkerder in de bak dan in de zit. Moet ze ook weer aan wennen. Op vakantie hadden we met de bak eigenlijk nog een extra bedje. Overigens ebben we hem afgelopen weekend wel omgebouwd. Omdat ze zich omhoog trok en de benen over de rand gooide. Ondernemd typje zullen we maar zeggen