Temperatuur dilemma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanmerijn, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik had dit onderstaande gepost bij het temperatuurkaartjes topic. Maar misschien dat ik hier meer reacties krijg.

Wij zijn nu bezig met 3e ronde. Ik zit nu op dag 24 en heb het gevoel dat ik over niet al te lange tijd ongesteld ga worden. Mijn 1e cyclus was 25 dagen en de 2e 27 dagen.

Ik heb zo'n lange tijd veel last van slijm dat ik het heel moeilijk vind om te peilen wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Slijm begint bij mij op dag 12 ongeveer en is aangebleven tot gisteren, dus dag 23
    En daarbij heb ik ook op meerdere momenten in deze periode dat ik gerommel en steken in mijn buik/lies etc heb.. Lekker duidelijk dus.

Nu kreeg ik van iemand hier op het forum de tip om eens te gaan temperaturen om inzicht te krijgen in mijn cyclus

ik heb al gelezen dat dit een vrij secuur werkje is en dat je steeds op zelfde tijdstip moet tempen voor je uit je bed gaat. MAAR nu komt het..
    Ik heb een zoontje van bijna 16 maanden en die wordt best nog wel eens wakker ;s nachts, maar ook is hij 's ochtends steeds op verschillende tijden wakker. De ene keer om 5.45 de andere keer om 7.30.

Ik kan natuurlijk zeggen, ik temp iedere ochtend om 06.30, maar dan is de kans best aannemelijk dat iker dan al een keer uitgeweest ben.
    Kan dit kwaad? Hoeveel beinvloedt dat je temperatuur?

alvast bedankt

gr Mariette

tevens zou ik, als ik mijn wekker elke ochtend om 4 uur zou zetten ook man en kind wakker maken, wat ook niet de bedoeling is. Daarbij kom ik altijd slecht weer in slaap als ik tussentijds eruit ben geweest, dus lijkt het me ook niet bevorderlijk voor mijzelf om elke dag om 4 uur wakker te worden en dan niet meer goed te slapen..

Wat zouden jullie adviseren?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dit heb je al gevraagd in het temp topic (daar zitten ook de meiden die er ervaring in hebben)
    je mag niet dubbel posten, dus deze gaat op slot.

Deel Deze Pagina