Ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suus81, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik heb vanochtend getest met kruitvattest.
    Ik had een heel licht en vaag streepje (op een foto zie je niets).
    Ben ik nu wel of niet zwanger?
    Hebben meer mensen dit gehad?
    Ik denk dat ik eind van de week nog maar eens test in de hoop dat hij duidelijker is!

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik denk het dan wel.
    maar ik wil geen slecht moed geven maar ik had vorige maand ook een positieve test kijk maar in mijn album maar toch 2 nov ongi geworden....
    hoop dat het bij jou gewoon zwanger betekend.
    xx

3. Niet meer actief

hoi meid
    het zou kunnen
    maar als het niet helemaal duidelijk is
    zou ik gewoon over een paar dagen nog eens een test doen
    succes meid
    hopelijk ben je echt zwanger ;) ;)

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meis,
    ook ik zou over een dag of 2 nog een test doen.
    bij mij was de eerste test ook redelijk licht positief. was dan ook wel een van clear blue (testen wat later positief) maar had diezelfde middag nog een test gedaan en die was gewoon super positief.

dus nog even geduld zou ik zeggen, maar de meesten met een licht positieve test zijn uiteindelijk toch zwanger :)

(misschien staat er in mijn album wel een foto van de eerste test, kun je vergelijken)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou zeggen gooi er nog een test tegenaan. Mischien van een ander merk ?

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heb precies hetzelfde, heb vanmorgen getest met een test van deze site. Er kwam een heel licht streepje.... Na een kwartier was de streep super duidelijk, maar geloof dat je na 10 minuten al niet meer mag kijken? Ik test woensdag nog een keer, met cb digitaal als de duivels er dan nog niet zijn.

7. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik heb in het album van kimkivits gekeken en de test van het kruitvat (de 3e) zag er bij mij vrijwel hetzelfde uit!
    Ik ga waarschijnlijk morgen met een test van CB nogmaal testen. Hopelijk geeft hij ook zwanger aan!

8. Niet meer actief

o meis, wat spannend allemaal!Ik ga superhard voor je duimen!Hoe lang ben je al aan het klussen?

9. Niet meer actief

o, ik zie het al aan onder je banner! Wauw, zou wel supersnel zijn zeg!Ik ben jaloers!

10. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik ben eind juni gestopt! Dus nu 3 a 4 maanden dus. Mijn laatste ongi was 5 okt!

11. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik vind het ook super spannend allemaal. Maar als ik testen in albums van andere zie dan denk ik ja zo zag onze streep er ook uit!

12. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Woensdag was ook mijn Nod en mijn kruidvat test zag er vandaag ook zo uit als op de foto. Ik heb er vanmorgen ook nog 1 van matcare er tegenaan gegooid en die gaf ook een lichtstreepje.

We gaan dus samen op en hebben hetzelfde probleem.

13. Niet meer actief

hihi, zie dat je je banner maar aangepast hebt! gefeliciteerd!

14. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ja kan hem altijd nog terug veranderen he!

Wilde eigenlijk vanochtend testen met CB maar durfde nog niet. Dus morgen maar!

Lieff, ga je nog een keer testen deze week?

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    ohhh wat hou jij het spannend suus ! Ik had allang die test ertegen aangegooid ! Al zou je nu overdag die test doen moet ie al positief uitslaan ! Laat ons niet langer in spanning en testen !

16. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ja ik wil woensdag weer gaan testen. Vanmorgen heb ik mijn laatste test gebruikt en ook hier kwam een licht streepje te staan. Wel wat meer als de afgelopen dagen maar nog geen dikke vette streep.

Is het trouwens niet zo dat als je een lichte streep hebt met bv die van matcare of kruidvat dat de clearblue digitaal het misschien nog niet aangeeft omdat deze test meer hcg nodig heeft?

17. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Wel toevallig trouwens dat we in hetzelfde schuitje zitten.

Heb jij ook al klachten van de evt zwangerschap?

18. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

kan je die van clear blue gewoon bij de kruidvat kopen?

19. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik zit in het zelfde schuitje als jullie, moet ook nog n 2e keer testen omdat ik de eerste nog niet echt vertrouw (romed) ga vanmiddag n test halen!
    duim ook voor jullie!

20. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Grappig, nu zijn we met z'n drieeen.

Volgens mij kan je die gewoon bij de kruidvat halen. Ik heb daarnet weer nieuwe matcare besteld hier op de site. Die komen dan als het goed is morgen binnen.

Hoop zo dat we zwanger zijn, maar ik twijfel zo hard ,en krijg het ook niet uit m'n hoofd, moet er de hele tijd aan denken.

Deel Deze Pagina