Wat is betrouwbaarder? Temperaturen of ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liesje1, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik ga duimen voor je! Bij mij was dit wel de situatie. Ik heb vrijdagavond positief getest, waarschijnlijk dus zondagavond ovulatie gehad en dan dinsdagavond het waarneembaar moet zijn in temperatuur maar ja temperaturen is alleen 's ochtends betrouwbaar dus pas woensdagochtend zichtbaar...

Het kan dus nog...

Haha... het is zo stom, maar ik ben zo blij met mijn ei haha... Ik hoop dat jij dat morgen ook bent!

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou toch uitgaan van je temperaar ipv een ovutest. Ik heb dit vorige ronde ook gehad, had een duidelijke test maar mijn temp die steeg maar niet.. Uiteindelijk volgens FF veel later mijn ei gehad dan een ovutest aangaf. Ben die ronde ook zwanger geraakt en na berekeningen bleek FF te kloppen en de ovutest dus niet. Uit eigen ervaring is tempen dus betrouwbaarder.

3. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ineens is mijn ovu testje weer super positief. Dus eitje laat op zich wachten denk ik!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ja, dat kan ook nog (zie mijn eerste post in dit topic ;))

5. Lilipower

Mijn temp is ook nog een klein beetje gestegen maar geen idee of dit genoeg is ;)

6. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jaaah stijging eindelijk... :D Wat je kunt doen is deze temperatuur ook voor morgen en overmorgen invullen. Als hij dan eisprong aangeeft dan weet je dat deze temperatuur voldoende is. Ik weet niet of 0,2 voldoende is. Het was 0.2 of 0.3.... :(

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ja heel goed hoor!! Je hebt je eisprong gehad op dag 24-25! :)

8. Lilipower

Als ik 2 dagen extra invul geeft ie nog geen kruis... loopt zo raar deze cyclus.
    Wat ik me ook nog afvroeg was: ik heb enkel op cyclus dag 12 &13 (beetje op 14) vruchtbaar slijm gehad. baarmoedermond was ook zacht. Kan deze dan 12 dagen zacht blijven?
    Normaal heb ik dit altijd rond eisprong en als mijn eisprong dus deze week heb dan is dat nu dus niet zo... maakt dit uit?
    Ook als ik voel aan baarmoedermond is ie al dagen laag en hard.

Zo weer even een ovu-test doen en kijken wat die aangeeft, nu al twee dagen knal positief!

één groot rommeltje deze cyclus!

Deel Deze Pagina