Heb 2 foto's van een zwangerschapstest (van me zusje) en die wil weten of ze nou gek word of niet Maar hoe moet ik de foto's dr op plaatsen???????????????
Ik wel hoor, duidelijk de eerste. Alleen het is predictor he...? Die zijn volgens veel vrouwen en mannen niet heel betrouwbaar, er schijnd hier zelfs iemand geweest te zijn die haar man erover liet plassen en ook verkleurde hij. Mijn ervaring was ook vals positief maar de tweede van predictor echt positief dus .. Ook nog even een andere test doen denk ik voor de zekerheid. Google maar eens predictor vals positief?
Hahahahaa had het over de foto's meis Ikzelf zie wel 2 streepjes maar me zusje is dr denk nog niet van overtuigd Ze moet rond de 6de a 7de van sept ongesteld worden
Ja predictor ben ik zelf ook geen fan van nee Had dat verhaal over die man die posi testte ook gelezen ja
gister had ik dr een van clearblue de kruistest die was ook heel licht positief en vandaag predictor en ik moet zo en zo die van de KV halen. en anders ook nog maar clearblue digitaal is nog beter maar zaterdag is pas mijn test dag.
Ik zie een licht streepje, als hij vanaf nu steeds donkerder wordt dan gaat het allemaal goed. Maar als je zo vroeg voor NOD test kan het ook op niks uitlopen. Velen zijn zwanger en hebben een hele vroege miskraam gehad en dat weten ze niet eens omdat die niet zo vroeg testen. Ik ben er daar 1 van. 4 dagen lang licht streepje en toen niks meer. Hoop dat de streep over een paar dagen veel donkerder is. Succes!
Ik vertrouw Predictor niet dus ik zou een KV 2v5 halen. Goedkoop en betrouwbaar . Veel succes en ik duim voor je zusje!
nee heb nog even niet getest ik wacht toch nog maar even een paar dagen aangezien ik niet goed weet hoelang mn cyclus nu is 21 augustus had ik een op mn ovulatie test of ik die de 20e ook had gehad weet ik niet. maar we zullen zien ik wacht denk nog even rustig af ik denk dat ik rond 6 a 7 september ongesteld moet worden dus tis indd nog wel erg vroeg. en weet er ook alles van in juli testen ik namelijk bijna een heleweek lang licht posi tot dat ik ongesteld werdt en dat was een teleurstelling maar toen had ik met de KV testen en met predictor getest. ik ga morgen nieuwe testen halen want mn geld was op heel leuk dus dan even een paar dagen wachten en dan doe ik een nieuwe test 3 dagen voor mn NOD ik laat het nog wel even weten Liefs xxx
Ik had zwanger kraanwater volgens de predictor!! En over 9 dagen pas je nod, nou dan kan je volgens mij nog niet positief testen Ik zou het rond 5 sept nog een keer proberen!
9 dagen is nog wel aardig vroeg hoor om nu al te testen. Echt nog even wachten. Ik duim in elk geval met je mee voor een positieve test. En beter is cb of kv toi toi toi