pijn in onderbuik en nog steeds depri

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door heleeno, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleeno

heleeno Lid

3 dec 2010
    14
    0
    0
    hallo
    ik was hier al eerder!!
    Ik ben nog steeds erg depri en weet niet zo goed wat ik er aan kan doen want mag je anti depressiva mag slikken tijdens een zwangerschap??
    Ook heb ik echt een heel zeurend gevoel onder in mijn buik terhoogte van mijn onderbroek hier wordt ik heel onzeker van.En ik heb meer last van witte afscheiding in mijn onderbroek is dit normaal??
    Ik moet ook zeggen dat ik het idee heb dat ik pas blij kan zijn als ik 12 weken heen ben want dan heb je iets meer zekerheid!! oja ik ben 8 weken en 1 dag
    groetjes heleen

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Heleen.

Ga met de depri klachten naar de huisarts, je mag anti-depressiva in de zwangerschap, maar liever natuurlijk niet, het gaat namelijk door de placenta heen en komt dus bij de kleine, maar aan een depri moeder hebben we ook niks.
    De huisarts kan dit voor je regelen.
    Zit je al aan de extra vitamines???

Het zeurende gevoel ter hoogte van de onderbroek, zijn de darmen die boven je schaambot komen, door het groeien van de baarmoeder.
    Hoort bij de zwangerschap.
    En meer witte afscheiding is ook normaal in de zwangerschap, door de hormonen.

Groetjes Ineke.

3. heleeno

heleeno Lid

3 dec 2010
    14
    0
    0
    Goeiemorgen kom net bij d huisarts vandaan en die gaat eventjes in overleg met mijn verloskundige!!
    Want hij dacht dat er mischien wel iets homeopatisch was evt..
    Tja als ik moet kiezen tussen nog een maandje of 2 huilen of een gezond kindje dan kies ik voor dat 2e natuurlijk!!!
    Nou ja ach aan huilen ga je ook niet dood als ik maar iets minder boos kon zijn was het al een stuk fijner!!
    Mischien een roze bril opzetten hahahahah!!!!

Deel Deze Pagina