Spannende dagen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was net gaan liggen en had zin om dit met jullie te bespreken/delen.. Nou zie mijn banner, ben waarschijnlijk 1/2 dagen overtijd.. Heb nog niet getest omdat ik namelijk een miskraam had gehad (zie handtekenibg) en ht kan zijn dat mijn cyclus langer is

Maar hoe voel ik mij? Dat is weer heel apart en andets, het kan alle kanten opgaan maar wil toch gewoon positief blijven natuurlijk
    Heb namelijk de volgende
    - grotere tepelhof
    - man vindt dat mijn borsten groter lijken
    - duidelijke blauwe aders op borsten
    - drukkende gevoel soms in onderbuik
    - vorige dagen af en toe last gehad van steken, bij plotselinge bewegingen deed ik 'au' en deed het even beetje zeer aan linker of rechterzij
    - deze 'symptoom' nog nooit eerder meegemaakt: kleine pukkels/puisten op voorhoofd (rechterkant), ze waren nie zichtbaar maar voelde ik ze wel bij aanraken.. Op voorhoofd zijn ze weg en had ik ze plosteling op mijn kin, voelde echt aan alsof mijn huid zo droog is en kleine kleine puistjes die vlak naast elkaar liggen, maar alweer.. Ze waren niet zichtbaar
    - helemaal geen gevoel van ongesteld worden.. Af en toe zeurende gevoel in onderbuik, maar niet te vergelijken met start van menstruatie..
    - last van witte afscheiding, af en toe beetje creme kleurig.. Stinkt niet, maar ruikt het naar 'vis'.. Haha daar ruikt het wel vaker naar wanneer ik dit heb

Dat waren ze dan, heb wel paar andere symptomen maar dat kunnen hartstikke normaal zijn

Wat denken jullie, zal ik gewoon testen of paar dagen afwachten? Kan het zijn dat na de miskraam mijn cyclus langer is of ben ik echt overtijd en mag ik positief denken😄

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Kan inderdaad 2 kanten op, hoop voor jou de goede kant !
    Ik zou gewoon een testje doen morgen, je weet maar nooit :)

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Zou gewoon gokje wagen je leest hier wel vaker dat vrouwen naar een miskraam alweer opnieuw zwanger zijn geworden zonder al een nieuwe menstruatie te hebben gehad , dus ik zou zeggen gok erop koop die van de action 1,49 hij er twee

4. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Super spannend!!

Ik heb veel dezelfde klachten!!! Maar NOD is pas zaterdag!

Ik denk alleen een testje ( of toch ongesteldheid ) het antwoord kan geven.

Kan me wel voorstellen dat het extra spannend is na een mk....

Hoop op goed nieuws voor je!

5. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil paar dagen wachten, had vanochtend zelfs gedroomd dat ik een positieve test in handen had.. Maar ik wil misschien tot vrijdag wachten.. Eigenlijk wou ik vandaag testen, want bij mijn eerste had ik het ook op 3e getest (september).. En als het nu hopelijk raak is, dan is 3 november mijn lucky day😄

Maar mijn man wil ook dat ik paar dagen wacht dus ja.. Vrijdag testen, hopelijk word ik niet ongesteld tot die tijd

6. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Jeetje wat spannend !
    Ik heb 3 oktober een vroege miskraam gehad.
    Ook ik ervaar dezelfde klachten en ben nog niet ongesteld (zaterdag week 5 na miskraam).
    Ik kon niet wachten om te testen omdat ik zeker wou weten dat het hcg weg was voor ik de volgende ronde in ga, mijn test was een week geleden negatief.
    Heb jij al getest na je miskraam?
    Uiteraard duim ik met je mee dat het bij jou wel raak is!
    Succes en hou ons op de hoogte !!

7. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 21e had ik een inwendige echo, toen was mijn test negatief.. Ik had toen paar dagen terug mijn eisprong gehad, dus even aankijken nu.. Ik heb daarna niet meer getest hoor😀

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net toch een testje gedaan maar die was negatief:/ ik woon in engeland nu en heb gewoon een goedkope test gebruikt.. Ik lees op internet dat deze testjes soms niet betrouwbaar zijn, dus ja nu ben ik beetje door de war..

Maar de 'negatief' was niet prettig om te zien.. Ik ben 3 dagen over tijd en nog steeds niet ongesteld... Komt mijn menstrruatie toch nog of zal ik gewoon na paar dagen weer testen..

Ik zou het niet zo erg vinden, maar heb een miskraam meegemaakt en een negatieve test is echt niet fijn om te zien.. Het maakt je zo onzeker of alles oke is met je.. Is mijn cyclus langer of wat... Ik ben een beetje bang of alles niet oke is:( maar ik wil toch positief blijven denken.. Wie weet is het na paar dagen positief:(

Deel Deze Pagina