Oke deze week ging het even mis, harde buiken, misselijk, licht in het hoofd en doodmoe. Heb het altijd erg druk, vang met heel veel plezier kinderen op in mijn huis vier dagen in de week. Nu heb ik iedereen even voor een week afgezegt. Maar hoe nu verder? 2 dagen verder en ik ben nog een groter wrak als eerst. doodmoe harde buiken etc etc. Kan het na rust beter gaan? mijn kindje gaat voor alles. Maar om het even cru te zeggen niet werken betekend voor ons geen inkomsten Het ging nog goed tot afgelopen week. Maak me een beetje zorgen hoe het allemaal komt nu
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met je vk Ik heb ook vroeg harde buiken gehad en dat betekende toch echt dat ik het rustiger aan moest doen ik ben toen ook nog maar een paar uur per dag gaan werken.
Ja heb ik ook gedaan doorgestuurd naar de HA en die zei RUST. Oke dat doe ik nu maar kan het dan weer beter gaan? of moet ik mijn opvang aan de wilgen hangen voorlopig? Heb er de hele nacht niet van geslapen
ik heb precies hetzelfde (sterretjes zien, licht in mn hoofd, onwijs moe, kortademig, hartkloppingen, vandaag ineens misselijk, last van mn buik pfff...hele waslijst). ik heb net de verloskundige gebelt. ik moet me even ziek melden voor inderdaad; rust. gewoon rust en dan een een paar keer per dag lopen voor me B.I want als ik de hele dag stil zit krijg ik er weer meer last van. alleen komt het bij mij hoogstwaarschijnlijk door mn te lage bloeddruk.
Hoi!!! Jeetje, vervelend zeg al die klachten Ik weet dat wanneer je die klachten krijgt het echt een teken van je lichaam is. Hoe lastjg ook met jullie inkomsten, doe een paar stappen terug. Als je de klachten negeert, is dat niet best voor je baby!!! Misschien kun je terug naar 2 dagen in de week of minder uren? Succes en neem rust voor jullie allebei! Groetjes Claire
hoi hoi, ik wil je niet ongerust maken... maar wil toch even mijn verhaal vertellen... met de zwangerschap van mijn dochter had ik met 18 weken al veel last van harde buiken, heb er buiten mijn werk om toen heel veel rekening mee gehouden, maar ben wel (30 uur per week) blijven werken (in de gehandicaptenzorg) thuis ging ik dan veel rusten, lekker op de bank hangen ed.. dit was echter niet genoeg. kreeg met 22 weken lichte weeen en moest dus opgenomen worden in het ziekenhuis!! na 2 weken mocht ik thuis verder rust nemen maar mocht absoluut niet meer werken en zo heb ik dus van week 22 tot het eind (dit duurde uiteindelijk nog tot 39+5) verplicht 10 uur nacht rust en 6 uur op een dag rust moeten hebben en tussendoor die andere 8 uur mocht ik ook niet veel... (mocht niet eens de vaatwassen in of uitpakken!) met die rust is het wel overgegaan, maar doordat ik te lang ben doorgegaan was ik een risico geval.. ik zou dus zeggen luister heeeel goed naar je lichaam en als je merkt dat de rust die je nu neemt niet voldoende is moet je gelijk nog meer rust nemen, net zo lang totdat het wel beter gaat! ik snap dat dit lastig is omdat voor jou geen werk geen geld betekend... maar probeer net zo veel af te bouwen totdat het voor jouw lichaam goed voelt! sterkte ermee