opnieuw zwanger na derde miskraam......vertrouwen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by beby2, Mar 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    hi meiden.
    Voor de 5e keer ben ik nu in verwachting...in mijn vijfde week ook. Ik heb 1 zoon van 2 jaar.
    Ik vind het echt best lastig allemaal om erop te vertrouwen dat dit kindje nu gaat doorgroeien....hebben jullie het daar ook zo moeilijk mee?

2. Noodles

Noodles Actief lid

Aug 8, 2006
    277
    1
    0
    Heel herkenbaar ja. Ik heb zelfs al 4 miskramen gehad... Ook een kindje in dezelfde leeftijd als die van jou. Vertrouwen hebben kan ik niet meer. Ik vergelijk ook alles met de zwangerschap die goed ging, en tot nu toe voelde het nooit hetzelfde... helaas. Sterkte!

3. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    nee helemaal hetzelfde is het niet dat klopt, maar er zijn dan wel weer dingetjes die me hoop geven.
    Ik was van de week al erg misselijk, duizelig vaak wakker 's nachts....voor mij goede symptomen maar ja.....
    woensdag de eerste echo!

4. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    ik heb ook 4x een miskraam gehad
    dus zit ook in mijn 5de zwangerschap
    en in begin had ik ook echt 0,01% vertrouwen dat het goed zou gaan
    maar kijk nu is naar me banner tot nu toe gaat alles nog super goed :):)
    dus er is nog hoop voor jullie alle bij :)

trouwens gefeli met je zwangerschap

5. babyloll

babyloll Lid

Jan 13, 2009
    50
    0
    0
    ik heb ook al 3 miskramen gehad en heb geen vertrouwen in deze !
    maar ik heb al 2 kinderen en slecht herinnering van noah zwangerschap + slecht bevalling voor mijn dochter heb ik een mooi zwangerschap beleefd ik had het niet kunnen geloven, maar nu is het weet onzekerheid

kusjes veel sterkte

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb geen miskramen gehad gelukkig! maar ik wil jullie allemaal succes wensen en ik hoop dat jullie een beetje kunnen genieten van deze zwangerschap. het lijkt mij moeilijk omdat nog te kunnen genieten. hoe gaat dat bij jullie? ik denk dat ik alleen maar bang zou wezen. en dat is vast ook niet goed voor een zwangerschap dus eingelijk moet je gewoon genieten, maar lukt dat wel?

liefs

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    na 4 MK nu zwanger van ons 3de kindje. omdat deze zwangerschap al vanaf dag 1 anders aanvoelde dan de keren ervoor was ik niet zo bang dat het weer fout zou lopen.

8. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    lijkt me fijn als je gelijk het id hebt dat het anders voelt en dat het dan ook zo is!
    Vorige zwschap had ik dat ook, net of mijn lijf snapte wat er moest gebeuren alleen werd dat toch een mk.
    Ik durf dus niet meer zo uit te gaan van wat ik zelf voel......woensdagmorgen heb ik de eerste echo. Ik zou dan bijna 6 weken zijn

9. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    Vandaag de echo gehad en het zag er allemaal mooi uit voor de lengte van de zwangerschap. Er was nog geen hartactie te zien en daarvoor moet ik volgende week terugkomen. Ik zit net op de grens van geen/wel hartactie.
    Nog 1 week spannend!

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Hey meiden.

Heb zelf 1 MK gehad en ben nu wer zwanger, heb er eigenlijk wel goede vertrouwen in.
    @ Beby2 spannend zeg je zal nu al je 2e echo gehad moeten hebben, ben benieuwd hoe die is verlopen!
    Allemaal su6 meiden en hopen dat we allemaal straks een lieve beeb in onze armen mogen houden!

11. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    inmiddels 2 echo's verder was er een mooie zwschap en hartactie te zien.
    Ik ben alleen een week opgenomen geweest ivm ernstig braken ziek zijn waardoor ik niets meer binnen kon houden.
    Nu voel ik me nog steeds beroerd, en leef op cola yoghurt en aardappelpuree.....Wordt er een beetje down van omdat er niet echt een eindje aan lijkt te komen.
    Aan mijn zwschap denk ik bijna niet, ik ben alleen maar aan het overleven!! :( :(

Share This Page