Tot nu toe dacht ik dat ik voor weeen had ! Maar mijn moeder vertelde mij dat het ongi pijn /krampen zijn? onder in je buik ?! wat ik dus niet heb .. maar wel heb ik een verkrampt gevoel boven me navel tot aan me maag of dat iemand erop duwt ? een beetje kramp benauwd gevoel ! zijn dit nu wel of geen voor weeen
Het kan zijn dat je wat last van je maag hebt, of het is een harde buik. Zolang het geen pijn doet, zijn het geen echte weeen. Als je twijfelt, bel je gewoon even je verloskundige, daar zijn ze voor.
sorry ik zie dat je het over voorweeen hebt. Harde buiken zijn een soort van oefenweeen, maar of dat ook voorweeen heet weet ik eigenlijk niet.
ja harden buiken , valse weeen , oefen weeen volgens mijn komt het allemaal op het zelfde neer ? Maar mijn vraag is juist klopt het dat je oefen weeen boven je navel kan hebben of zit dat juist laag in je onderbuik ?
Als ik een harde buik heb (en die heb ik erg vaak) is mijn hele buik hard en niet een deel ervan. Het duurt bij mij ongeveer 25 seconden en het is niet pijnlijk. Wel benauwt het me soms even (ik word wat kortademig ervan)
ja omdat het geen pijn doet is het ook moeilijk te zeggen waar het pcies vandaan komt , maar voornamelijk voel ik het boven me navel een paar sec wat dan weer weg gaat , het is idd een benauwd gevoel
krampen aan de bovenkant van je buik kan een kwaal zijn van hoge bloeddruk. Zou het even laten controleren als ik jou was. De gyn dacht dat ik hoge bloeddruk had en vroeg steeds of ik hier last van had.
Heb je de laatste tijd ook last van hoofdpijn, sterretjes zien oid? Of andere dingen die op een hoge bloeddruk wijzen? Voel je je verder lekker? Of voel je je ziekig? Als je je niet echt lekker voelt en ook de dingen hebt die ik hierboven heb beschreven zou ik zeker even de verloskundige bellen. Verder is het op afstand ook moeilijk te zeggen wat het kan zijn. Het zou ook een verrekte spier kunnen wezen hoor, wie weet. Maar sluit eerst het ergste uit.
Mijn bloeddruk is juist elke keer wat laag ! veder is dat geen probleem zij ze, liever te laag als te hoog
Hoi Chantal, Je hebt deze vraag ook aan de verloskundige gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik op slot. Groetjes Elvira Moderator