En dan nog iets om even aan te geven hoeveel ik voor m'n kids over heb. Ik heb 3 maanden uren zitten bundelen met mijn dochter om haar ademhaling te bevorderen. Ik denk dat ik aardig wat over heb voor mijn kids dus begin niet over dat ik geen simpele dingen wil proberen!
Nee hoor, nog nooit iets meegemaakt, geen enkele moeder hier Elk kind heeft iets. Is voor elk kind heel erg en daarom hoor je je kind te steunen. Dit gaat simpelweg om het ritme van je baby. Dat wisselt, compleet normaal hoor. Vanaf 6 maanden heb je kans dat het ritme wat vaster word. Soms eerder, vaak nog later. Waarom moeilijk denken als de oplossing simpel kan zijn?
Dus? Ik steun mijn kinderen wel en ik probeer alles en kosten? Die interesseren me niet. Tijd? Ook niet! Mezelf? Nee ik cijfer mezelf helemaal weg als het in het belang van m'n kindjes is. Dus is jouw reactie naar mij toe misplaatst geweest? Ja behoorlijk!
Ik denk dat de reactie van je zoon duidelijk is. Hij huilt, jij komt en hij wordt stil. Volgens mij is de oplossing dan simpel, bij jou op de kamer. Niet persé in bed, co-sleeper kan ook fijn zijn. Of gewoon wiegje/ledikantje. En verder snap ik niet echt waarom je het altijd nodig vindt om de problematiek van je dochter erbij te halen. Blijkbaar heeft je zoontje met andere dingen te kampen en heb je daar hulp voor nodig, want je opent een topic. Wij geven tips. En vervolgens begin je dan over je dochter en dat je van ver komt bladiebla. Op zo'n toon alsof je alles al weet. Zo komt het op mij over in ieder geval.