Toen ik stopte met de pil was ik daarna gelink ongesteld. Die keer erna tot eind januari veel bruinverlies. En februari alleen rode bloeding En vorige maand begon het met bruinverlies daarna rood en sloot weer af met bruin. Ik had gelezen dat als je bruin verlies heb, je geen eisprong hebt. Wat houdt dit nou in, Moet ik naar de dokter? Wat houdt dat bruine elke keer in.. Bruin is oud bloed dacht ik... Maar waarom begint en eindigt mijn menstruatie ermee??! Kan ik nu wel zwanger worden.. Begrijp er helemaal niets meer van... Wie kan me helpen???
Ik heb na elke menstruatie. Met pil of niet altijd bruin verlies op het einde. Maar kan zeker wel zwanger worden. Dus geen idee, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Weet niet waar je dat gelezen hebt, maar volgens mij klopt dat niet, dat je geen eisprong hebt als je bruinverlies hebt. Ik heb het vaak gehad voor mijn ms, maar dan had ik wel een eisprong gehad (posi ovutesten en hem gevoeld) Volgens mij hebben veel meiden bruinverlies rond hun menstruatie, ik zou me er geen zorgen om maken!
Volgens mij is het heel normaal dat je tijdens je menstruatie ook oud bloed verliest, dus bruin. Wel wordt de start van je menstruatie vaak berekend vanaf het moment dat je helderrood bloed verliest. Ik zelf verloor nauwelijks bloed tijdens mijn menstruaties (een beetje bruin en nog minder rood, gedurende 2 a 3 dagen) en zie mijn banner... Kan prima dus. Succes!
Ik heb altijd meer bruin verlies als rood maar mn ovu testen gevene en duidelijke knaller van een eisprong aan dus niks aan het handje !
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Ik heb ALTIJD bruinverlies voor en na mijn menstruatie gehad. Ben toch al een aantal keer zwanger geweest zeg maar. Bruinverlies betekent niets meer dan dat er een bloedinkje is geweest, wat er niet direct uit is gekomen en dus even in de bm blijft zitten. Als de menstruatie doorbreekt is het zoveel, dat het niet meer kan blijven zitten. Je baarmoeder maakt dan samentrekkende bewegingen om het eruit te krijgen (onder invloed van hormonen). Die samentrekkende bewegingen nemen af en op een gegeven moment stoppen die. Als er dan nog wat bloed in zit, dan komt dat er op een later moment ook bruin uit.
Hay dnc, Ik had de late 2 keren van mijn menstruatie alleen wat bruinverlies en en dat duurde ook maar heel kort (1 of 1,5 dag). Het was volgens mij ook oud bloed en overigens zo weinig dat ik niet eens een tampon hoefde in te doen. En zie het resultaat. Zwanger. Geen zorgen,komt goed!
Oke. Het maakt mij super onzeker. Had dit nooit.. Daarom mijn vragen en mijn onzekerheid. Dus hoef niet langs de dokter?
Nee denk zeker niet dat dit een ha bezoekje waard is als je nu al alle vrouwen hoort die reageren hetzelfde hebben. Je kan eventueel de assistente even een belletje geven en vragen hoe dit zit, hoef je niet perse langs. Ik zou me niet zo druk maken hoor meis
Ja had gedacht wat sneller zwanger te zijn. Vorige keer was het door de pil heen. Hebben jullie eventueel nog wat tips voor me. Wil sowiso deze maand om de dag klussen en bij eisprong elke dag