Hoi dames! Ik ben gewoon aan de pil, laat ik dat vast zeggen. Ben wel eens een uurtje te laat met innemen, maar nooit een dag vergeten oid.. Nu had ik een paar weken terug een week lang (ja, bah ik weet het)een rood/bruinige afscheiding, en sinds toen een zeurderig gevoel in mn onderbuik. Ook vind ik mezelf wat meer opgeblazen (voornamelijk buik, darmen??) en het aller shockerendste was toen ik vandaag in bad zat er ineens melk uit mijn tepels kwam!! Ook heb ik meer last van puistjes.. Dit had ik ook allemaal toen ik van mijn eerste zwanger was. Maar.. Nu deed ik een twee dagen terug een test, en die was toch echt negatief!!! Dus wat is het nu toch?? Zwanger door de pil heen?? Iets anders??
Hi Maartje, Je zegt dat je het een paar weken terug had die afscheiding. Ben je inmiddels alweer gewoon ongesteld (pilbloeding) geworden of overtijd? Voor sommige vrouwen die de pil slikken kan de pil te ligt zijn zodat er toch een eisprong plaatsvind, dat kan die verschijnselen doen verklaren of zelfs een innesteling. Maar als je na die week een paar weken daarna getest hebt en het is negatief...tja, en je zou zwanger zijn, dan zou er toch een positieve uit moeten komen. Wellicht nog een keer testen of je pilbloeding afwachten of de huisarts bellen meid! Gr. Dreamygirl
Nog maar een keer getest, deze keer met clearblue, maar ook negatief. Ik vind het erg vreemd dat ik me zo zwanger voel, dus ik ga maar inderdaad maandag even HA bellen!!!!
jeetje maartjev wat een verhaal. hoop dat je HA meer duidelijkheid heeft. laat je het ons weten liefs roos