Wat is dat nou weer voor iets raars?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tv reclame nog niet gezien maar wel een advertentie in n tijdschrift, Adult hotel , dacht eerst nog dat het heel wat anders was :) maar toen zag ik dat het over een vakantie ging
    tja ik vind het ook maar raar , kan best begrijpen dat er mensen zijn die in een hotel zonder kinderen willen maar om er op zo'n manier reclame voor te maken.
    ik wacht nog op de aanbieding voor een hotel waar mensen zonder kinderen niet kunnen inchecken #waargaathetheen :D

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik begrijp het wel dat er behoeften aan is. Dat je geen gillende, rennende kinderen om je heen wilt als je zelf geen kinderen hebt op vakantie. Maar de benaming is wat raar.

Overigens gaat mijn zus dit jaar naar een kindloos hotel. En gek genoeg voel ik mij daar toch een beetje beledigd door. Haha terwijl ze natuurlijk het volste recht heeft omdat te doen.

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ben gelukkig dus niet de enige die het walgelijke reclame vindt..
    Nou hier dus nooit geen vakantie via die toko ik gun ze geen euro.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Sowieso kan ik, uit persoonlijke ervaring, Corendon afraden. Wat een kl*temaatschappij en een slechte service, vreselijk!

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zo denken de mensen nu eenmaal die graag naar een kindvrij hotel willen.

Tja het is niet zo netjes misschien maar zo is het nu eenmaal. Zou mij er niet zo druk om maken hoor, er zijn nu eenmaal mensen die niet van kinderen houden. Dat kan toch?

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Serieus?

Ik vind het een beetje op alle slakken zout leggen!

Ik kan mij er dan ook niet aan storen. Tijdens de vakantie zijn er inderdaad weleens ettertjes waarvan de ouders hun vakantie belangrijker vinden dan die van de andere gasten. Snap dus ook wel dat er mensen zijn die liever ergens verblijven zonder kinderen.

7. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zal wel de enige zijn, maar vind het juist wel grappig!

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Achja misschien een beetje lomp maar ik begrijp het wel. Wij zijn jaren geleden eens op vakantie geweest naar ibiza en het reisbureau was ons even vergeten te vertellen dat het een familieresort was en zaten steeds te adverteren met rust etc. Nou alleen maar schreeuwende kinderen, daar zit je dan echt niet op te wachten.

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hun vertalen alleen wat een heleboel mensen denken.
    De een stoort zich er aan en de ander niet. ..

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Er zal vast wel een logica inzitten.
    En daarbij praten mensen erover... missie geslaagd.

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Er zal vast wel vraag naar zijn. Kinderloze stellen, oudere mensen of ouders die eens zonder de kinderen op vakantie willen.

Maar het had wel wat vriendelijker gebracht mogen worden.

Ik zou niet willen dat iemand mijn kind omschrijft als ettertje, alleen omdat hij speelt of rent. Dat doen kinderen nu eenmaal.

12. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toegegeven... toen wij nog geen kindjes hadden ergerden we ons ook vaak aan die van anderen op vakantie...:) Dan met name aan kleintjes in het vliegtuig naar veel te verre bestemmingen...
    Maar blijft een rare uitspraak.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is wel de visie van de geen die een vakantie willen voor de rust :) . Toen ik zelf nog geen kinderen had zat ik ook liever in een kind vrij hotel :) voor de rust en dan die kleine "ettertjes" in het vliegtuig :), verschrikkelijk.
    Nu ga ik juist op vakantie vol kleine ettertjes :) omdat mijn kinderen het daar leuker hebben en probeer ik mijn kinderen in bedwang te houden in het vliegtuig

14. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Vind het juist wel een geinige reclame, ik kon voordat we kinderen hadden me ook ontzettend irriteren aan andermans kinderen. Buiten dat zou ik echt nooit maar dan ook nooit bij corendon een reis boeken. Trouwens mijn zoontje kan echt wel een ettertje zijn hoor als ie op de grond ligt te schreeuwen en krijsen omdat ie z'n zin niet krijgt, en dan ben ik ook nog eens zo'n ontaarde moeder die dat gewoon negeert.:D

15. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    "Ettertjes" slaat op wat die man daarvoor allemaal te verduren heeft gekregen.
    En tja, sommige mensen vinden kinderen nou eenmaal ettertjes en zullen zich erdoor aangesproken voelen, die denken yesss meteen boeken bij Corendon!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik ging er toch al niet boeken .... :D

Overigens; toen ik 'kindloos' was, vond ik elk kind geweldig en lief etc. Maar nu heb ik er eentje van mezelf en is dat alles een stuk minder geworden. Maar dat zal wel aan mij liggen ;)

Ettertjes; tja. Je kunt er klanten mee trekken en verliezen. Ik denk altijd maar dat je met zulke reclamecampagnes wel een gok kan maken, want je moet dan wel heel erg wanhopig zijn. De zaken zullen wel slecht gaan op die manier.

17. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Wat geinig, dit heb ik dus andersom;)

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat een drukte om niets zeg. Dit gaat om karikaturen, niet om echte kinderen. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen.

Wij gaan dit jaar ook naar een couples only hotel. Mijn ouders, mijn man, en ik. Gelukkig mogen kinderen boven de 18 wel mee :D. Hopelijk wel de laatste keer dat zoiets kan, maar zelfs dan heb ik er ontzettend veel zin in.

Deel Deze Pagina