Ja....wat een verassing... ik ben zwanger van een 3e kindje.. Totaal onverwachts maar wel heel welkom.. Ik heb al 2 kinderen van 6 jaar en 4,5 jaar..dus nu een klein frummeltje erbij... hoera....
Gefeliciteerd! Hier ook heel onverwachts, maar zeker welkom van nummer 3! Heb dochter van 11 en zoon van 5
Wat leuk, gefeliciteerd! Hier wel gewenst maar ook niet voor "geklust" zoals voor de 1e twee, dus ook enigszins onverwacht en blij verrast. Geniet ervan!
gefeliciteerd iedereen..wat fijn om te lezen dat er meer een 3e kindje krijgen..ook het leeftijd verschil dat er tussen zit..ben zoooo benieuwd naar de reacties van mijn meiden... maak me wel een beetje zorgen om mijn leeftijd??
Gefeliciteerd!!!! Geniet er maar lekker van!! Hiero, ikke , ook zwanger van nummer 3. Iets snellen dan verwacht. Vorige week echo gehad bij de verloskundige en daar bleek ik al 13 weken zwanger te zijn . We dachten zelf 4 á 5 weken hahaha. Liefs
oooo dat is ook wat..al dubbel zo ver als je dacht..schiet wel lekker op zo..geniet van je zwangerschap
Ja het was echt een enorme verassing toen we te horen kregen dat we ietsje verder waren dan dat we dachten. Je zou denken dat als je in verwachting bent van de 3e dat je wel weet/voelt of je zwanger bent of niet. Nou niet duss.. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik ook, net zoals nu, nergens last van, geen kwaaltjes niets.