Ik ben benieuwd welke druppels vitamine K en D jullie voor jullie pasgeboren kindje gebruiken en waarom. Bij de andere kids heb ik altijd de druppels van Davitamon gebruikt maar mijn jongste reageerde heel heftig op de K druppels daar van en ik vermoed dat dit door pinda (arachide) olie kwam die er in zat. Ik ben nu aan die van Orthica aan het denken maar misschien hebben jullie nog andere tips. Ik ga trouwens borstvoeding geven.
Wij gebruiken vitamine D van bonusan, aangezien in de vitamine D van davitamon een berg E-nummers zit en suiker.
Wij gebruiken vanaf de geboorte al vitamine D, eerst druppels en daarna tabletjes. Ga ik gebruiken totdat ze een jaar of 6 is. Vitamine K heb ik maar 1 week gegeven want ik heb 1 week bv gegeven. Daarna gestopt.
Ik had de eerste keer vitamine D van apotheek, nu van Kruidvat. Niet echt tevreden over, plakt en schilfert zo in dop. Deze is bijna op en ga dan weer terug naar die van de apotheek.
D-Cure druppels van SMB. Gekocht bij de apotheek. geef ik nog alle dagen 5 druppels per dag. Ik ben die gewoon en de apotheek is mijn buurman dus dat is het gemakkelijkste voor mij.
Davitamon aquosan (ben even kwijt hoe het precies heet), ik wilde vitamine zonder suiker geven en dan heb je gek genoeg erg weinig keus. Ik gaf een tijdje de druppels van Now, maar daar staat op dat ze niet geschikt zijn onder de 4 jaar. Heb ze gemaild waarom, maar kreeg geen reactie.
Hier ook hoor, simpelweg omdat dit niet zo duur is. Echter, vokgens mij zit hier wel suiker in, want er komen vaak korrels van het flesje af.
D bonusan en k kruitvat. Davitamon zit allemaal troep in, als ik dat had moeten geven had ik hem liever geen vitamines gegeven. Bah dat dat verkocht mag worden...snap ik niet
Davitamon, gewoon omdat ik daar verder nooit over na heb gedacht (en ik dacht dat dit wel een goed merk was). Kruidvat ook wel eens een keer gehad.
Ik denk dat ik dan voor de eerste tijd de k en d druppels van Orthica ga kopen en daarna de d druppels van bonusan. Eerder dacht ik er ook nooit zo over na maar door de reactie van mijn jongste was ik nu heel benieuwd.
Eerst Davitamon. Gister hebben we een nieuw flesje gekocht bij Etos. Met Nijntje erop, weet even niet meer welk merk het is.