even een positief verhaal. halfords had hier goede service. twee keer standaard gekocht voor 6 euro ofzo maar beide keren niet goed qua lengte. Dus netjes geld terug. Zegt ie, breng de fiets maar mee de volgende keer maak ik hem op maat voor alleen de kosten van de standaard. had hij direct even het mandje voor vastgezet, speling uit het achterwiel gehaald en nog iets wat me ontschoten is. En dat allemaal voor 6 euro!!!
Hier laatst ook ff naar de fietsenmaker geweest omdat mijn standaard kapot was (zo'n dubbele, tegenwoordig toch ook niet meer zo apart. Hadden ze niet eens op voorraad. Toen bij de hema maar een standaard gehaald, die hadden hem wel op voorraad.
Wij hebben ook echt hele slechte ervaringen, met onze nieuwe fietsenmaker hier. Bij mijn zoon hadden ze de band na het plakken zo hard opgepompt, dat er echt een grote bobbel in de band zat, mijn zoon er mee terug, en toen gaven ze toe dat ze het te hard hadden opgepompt en dat de band daardoor wel eens eerder lek zou kunnen gaan. Ook zat de as van het wiel na reparatie los, waardoor de vader van een vriend van mijn zoon het wiel had vastgezet. Ze zeiden ook dat er nieuwe trappers op moesten, 20 euro voor trappers betaald, vliegt er de volgende dag al een nieuwe trapper af. We gaan nooit meer naar deze fietsenmaker!
En over arbeidsloon gesproken, mijn brommer wordt op dit moment gemaakt bij een andere fietsenmaker, het olietankje is lek en nu gaat het tussen de 150 en 180 euro kosten, misschien nog wel meer zeiden ze, want hij was al 2 uur bezig geweest en het arbeidsloon is duur zei hij. Ik denk dat ik me dan maar om laat scholen tot fietsenmaker, ik verdien niet zo veel per uur!
Ja 22.50 arbeidsloon per uur zeiden ze... Maar mijn vader heeft een collega die naast zijn baan voor de klas mobiele fietsenmaker is. Hij komt dan langs met zijn busje. Dat lijkt me wel wat voor ons wagenpark...
1 na laatste keer dat ik bij een fietsenmaker was.... Was de goede man zo vriendelijk... Dat ik hem de keer erop inderdaad naar het station gebracht heb. Niet dat die beste man enorm vriendelijk was.. Maar ik moest met de trein naar werk. 's ochtends ingeleverd en op de terugweg was hij klaar. Prima deal. En stuk goedkoper ook. Maarja.. Als iedereen die met Ov. Naar het werk gaat daar z'n fiets laat maken heeft hij vast veel meer clandizie dan het lokale fietsenboertje.