Mijn lief stuurde mij een link door van een stukje dat hij geschreven had. Mennnnnn dat geeft een mens weer moed in tijden dat ons zoontje in het ziekenhuis ligt vanwege vroeggeboorte. Mantra | Bloghut Ik vond het leuk om met jullie te delen.
Naar omstandigheden gaat alles goed met hem. Hij is geboren met 35,6 weken. Hij ligt nog in het ziekenhuis omdat hij nog moet leren drinken. Inmiddels drinkt hij soms half borst/half moedermelk uit fles. Vaak nog 10 Ml via zijn sonde. Het gaat steeds beter, maar ik vind het zwaar dat mijn buik leeg is en het wiegje thuis ook.
Wat fijn dat het naar omstandigheden goed met hem gaat. Moeilijk om hem steeds in het ziekenhuis achter te moeten laten. Hoop dat het snel mogelijk is dat hij naar huis kan!
Gefeliciteerd! En wat een lief stukje heeft je man geschreven. Heel herkenbaar het dilemma van kindje in ziek huis achter laten en thuis een lege wieg. Sterkte met het wachten tot de dag dat je hem mee mag nemen.
Bedankt voor de troostende woorden. Weer een nacht om, een nachtje dichterbij de dag dat we samen zullen zijn.