hey, ik zit met allerlei vragen. Sinds enkele dagen heb ik meer en meer last van mijn bekken, een pijnlijke buik en slechte nachten. Deze nacht was wel echt het ergst. Ik had gisterenavond al veel last van een gespannen pijnlijke buik maar vannacht was het vreselijk. Ik kan niet slapen, constante pijn in mijn buik, mijn billen die vreselijk pijn doen maar vannacht kwam er ook een pijn bij aan de binnenkant van mijn benen. Rond mijn vagina. Het was net of ik mijn benen niet volledig tegen elkaar kon doen. Iemand die weet wat dit betekent? Mijn man wil graag bij de gyne gaan vanavond als't zo blijft. De pijn is er nog steeds, daarmee! HELP!
Hiere sé, iemand van Burst (ikke van Aalst). Kheb da ook gehad, waren 'beenweeën'. Mocht da nog ni hebben, was pas 19 weken ver. Kan zijn dat het indalingsweeën zijn of oefenweeën. Kzou toch ook nekeer bellen naar de gynae zenne. (welke hebt ge? Ikke Verhoeven, die madam aan 't station in Aalst)
haha, super! Van Aalst! Carnaval goed doorgestaan? Iedereen zegt tegen mij dat mijn buikje zakt, dus mss indalingsweeën. Die (bekken?)pijn in mijn rug blijft constant, soms zo erg dat ik met moeite nog kan stappen! Ik merk ook dat ik meer slijmverlies heb! Dat kan geelig zijn of bruinachtig. Ik heb het de hele dag door. Daarnet stond ik te koken en begon ik mijn fornuis te kuisen! Mijn moeder zei direct, ja, 't begin van't einde! Ik maak me echt zorgen. Ik ga bij DR Cooreman op de graanmarkt in Aalst. Hij zat vroeger in't OLV. Groetjes
Cooreman ken ik, maar heb het ni zo voor mannen die in mijn lijf zitten te koteren Tzou heel goed kunnen dat het gaat beginnen met die slijmerij en die kuisdrang, had ik van mijn 2 eerste ook en ben nog dezelfde week bevallen. Kmocht ni naar karnaval, moet plat liggen Vannacht nog maar eens in 't ziekenhuis gelegen, pfff. En kmoet da nog minstens 12 weken uithouden. Tis den derde, maar begot de laatste zenne! Als er bloed komt in die slijmerij, toch maar bellen zenne, en zeker als die samentrekkingen (harde buiken) regelmatig worden, das meestal teken da het begonnen is. Ma voor tzelfde zijt ge gewoon aant oefenen éh.
Tja, 's morgens durft er al eens bloed bij het slijm te zitten. Overdag meestal niet. Komt heel weinig voor. De gyne is vandaag niet te bereiken, hij doet operaties de hele dag door! Zou tot morgen willen wachten maar mss is dat ook niet zo'n goed idee. Heb het tenslotte al enkele dagen en het wordt alsmaar erger. Vooral naar de avond toe wordt't hevig. Ik heb geen probleem met de gyne, ga er al bij vanaf mijn 13de. Hij heeft mij en mijn man op de wereld gezet. Spijtig genoeg doet hij nu geen bevallingen meer in het OLV. De volgende keer ga ik denk ik bij een gyne die in het OLV zit. De mijne wordt wat oud ook. Jij hebt ook geen geluk in deze zwangerschap, he! En dat voor een derde! Nog even doorbijten, gelukkig krijg je er iets moois voor in de plaats!
Ge kunt nog altijd naar de materniteit bellen éh, de vroedvrouwen daar weten er ook alles van. Doe da goe éh
awel, ik zat daar ook juist aan te denken! Ga gewoon eens bellen. ALs zij denken dat er iets is ga ik en anders ben ik toch gerust gesteld! Bedankt voor je info, he Doe't ook nog goe! Greetz
bij mij blijft de situatie hetzelfde. Alleen heb ik er nu pijnlijke harde buiken bij en soms een ongigevoel. Heb het aan de verloskundige hier op't forum ook voorgelegd en zij zegt dat de bevalling mss kan in gang gezet worden. 't is afwachten. Ze raad wel aan om mijn gyne te bellen maar ik kan hem niet bereiken! Dus ik hou me rustig voorlopig. Dinsdag moet ik zowiezo bij de gyne gaan. Het is wel een raar gevoel ook tussen mijn benen, die druk en pijn in de lies. Heb ik nog nooit gehad! tja, hoort erbij, he
tja, dan moet ik naar de spoed gaan. Mijn man is nog niet thuis en nu valt't wel mee. Als't nog verergert ga ik direct naar spoed. Ik wacht gewoon rustig af nu. Spijtig dat je zelf niet kan voelen of je opening hebt, he! Hehe. Zou lekker makkelijk zijn. Niet dat ik er mij mee bezig hou, hoor! Ik zie me al bezig! HAHAHAHAHAHAHA
ik snap wat je bedoeld, heb ook van ongie krampjes en harde buiken. heb daarom van morgen de vk gebeld,en als het meer pijn gaat doen kan ik gewoon weer bellen en dan komt ze even langs. liefs mariska
Ik heb geleerd van de ontsluiting te voelen. Het is een hele krachttoer(moet me nogal in bochten wringen ), en allesbehalve aangenaam, maar zo kan ik het zelf een beetje in de gaten houden.
Hey Bianca, ik ben van geraardsbergen! Ook nie zo ver van u hé. Ik heb nu al een paar dagen ook die pijnscheuten die jij voelt en zo een soort menstruatiepijn! Maak me ook wa ongerust en heb ook gebeld. Ik moest platliggen heeft ze mij gezegd tot maandag, dan heb ik namelijk een afspraak bij mijn gynaecoloog en gaat ze eens checken wat het is en of ik geen ontsluiting heb! Tja, zwanger zijn wordt op laatste soms wa lastig hé! Groetekes Leen
Zit er iets in de lucht ofzo? Er zijn er zoveel die moeten platliggen en bij wie precies de bevalling begonnen is In elk geval niet twijfelen en desnoods naar spoed rijden.Als ik niet naar het ziekenhuis was gegaan vrijdag was ik al bevallen
Zalig hé, dat platliggen Pffffff... Maar de meesten van juullie hoeven pas vanaf ongeveer 30 weken of later. Ik al sinds week 11
Hey iedereen, ik ben vrijdag binnengemoeten naar het verloskwartier. Ze hebben mij aan de monitor gelegd en het bleek dat ik weeën had. Ons ventje ligt helemaal goed, nog geen opening maar wel een verweekte baarmoederhals. Ik ben een nacht moeten blijven maar de weeën hebben niet doorgezet. Nu moet ik het rustigaan doen, maar moet niet platliggen. Vanaf nu kan de bevalling elke dag beginnen! De weeën heb ik nog steeds! Best wel lastig en zwaar. Maar ben toch blij dat ik nog niet bevallen ben. Het is toch nog wat vroeg, he! Daarmee heb ik jullie terug ge-update, he! Vele groetjes