Veel moe en pijnlijke tepels

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Patries5, Oct 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Hoi,

Ik ben vorige week zondag ongesteld geworden (daarvoor wat roze bloedverlies, maar alleen bij het afvegen). De menstruatie was wel minder dan anders (anders heb ik altijd van die vieze bloederige slierten, sorry vor deze onsmakelijke details). Een week voor mijn NOD begonnen mijn borsten en tepels gevoeliger te worden. Maar nu zit ik een week na mijn NOD en ben steeds erg moe en mijn tepels worden steeds pijnlijker.
    Bij mijn vorige zwangerschap waren dit de symptonen dat ik zwanger was. Maar heb vandaag een test gedaan (niet met ochtendurine) en deze was negatief. Kan het misschien toch zijn dat ik zwanger ben?? Ik vind het zo vreemd dat ik best pijnlijke tepels heb (heb ik nog nooit gehad net na mijn NOD).

Hoop dat iemand raad heeft.

Groetjes Patricia

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je nu een week voorbij je ongesteldheid bent, en je bent dus ongesteld geworden, en je test nu negatief, lijkt me niet dat je zwanger bent. Maar als je klachten blijft houden kun je over een paar dagen nog een keer een testje doen

3. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    nou wil natuurlijk niet teveel hoop geven maar bij mijn zwangerschap ben ik 6.5 mnd "ongesteld" geweest, hoor het steeds vaker trouwens, ken ook zelf ook een paar vrouwen die het gehad hebben,nu noemt een arts dat geen menstruatie maar in myn ogen was het hetzelfde..

en heb nu een kerngezonde zoon van byna 5 rondlopen... ;)

Share This Page