Misschien een stomme vraag hoor, maar controleerde jij dan iedere dag de stand van de baarmoedermond? En op welk tijdstip, of maakt dat weinig uit? En werd je hierdoor snel(ler) zwanger? -x- MissQ.
ja gewoon 1x per dag, de eerste dagen natuurlijk niet.. en na een tijdje ga je je lichaam beter kennen en weet (en voel) je dus wanneer je vruchtbaar bent. Ik vond het samen met temperaturen een fijne methode... (mijn cyclus was na de 1e bevalling niet zo regelmatig meer en zo kon ik het toch goed bijhouden.)
oh ja... je had nog een vraag... mijn 1e zwangerschap, helaas na 13 weken een missed abortion, dit niet gedaan... daarna 4 rondes zo geprobeerd en ronde 5 alles bij gehouden en zwanger. de 2e zwangerschap heb ik 5 rondes alles bijgehouden, door de onregelmatigheid van mijn cyclus, en ronde 5 was weer raak! geloof niet dat ik er eerder zwanger door geworden ben, toch een kwestie van geluk, maar heb mijn lichaam wel beter leren kennen en daarmee alle vruchtbare signalen! Veel succes!!!! speciaal voor jou, MissQ... zal een lastige maand voor jullie geweest zijn! Ik had toen een positieve test in de maand dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn, dat maakte het ietsje makkelijker.. hoop dat jij ook weer snel een test met 2 mooie strepen vast mag houden!!!
heb vanochtend ook nog eens gevoeld... Kan hem zelfs omhoog drukken... Maarre...betekend dat dan dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben?? Of vanaf wanneer in je zwangerschap kun je hem niet meer voelen.
Dan ga ik vanavond ook maar eens even voelen, want ik heb het gevoel dat mijn ei eraan komt. Dat is handig zeg