ik haal me ook van alles in mij hoofd he ik had vanmiddag een beetje kramp in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden... dus wat doe ik de tampontest (zou kunnen soms snap je je lichaam niet) en na een tijdje er weer uit gehaald 1 klein rozig stipje tis dat dan? moet nog helemaal niet ongi worden pas over een dikke week... kan het door wat anders komen.. heb wel al paar dagen zulke pijnlijke borsten!!!!!!! oh oh oh wat een bezorgtheid weer hahahaaha hebben jullie dat nou ook... je maakt je zelf gewoon helemaal gek ook he.....zucht.. keep smiling en geniet van de zon. zeg ik dan tegen me zelf moest weer even van me afschrijven groetjes sammie
Hi Sammie, kunnen een paar dingen zijn: - een beetje bloed van je eisprong kunnen zijn. Ik heb soms ook wel eens een ietsiepietsie bloed daarna (soms de volgende dag, soms paar dagen later). - of misschien een beetje bloed van een mogelijke innesteling (kun je even berekenen) - of misschien een klein wondje (gesprongen adertje) van een vrijpartij Zou me zolang het niet doorzet niet te veel zorgen maken hoor. Liefs Ik
ik zou volgens de calculator gisteren bv de innesteling hebben gehad... misschien zou kunnen idd maar wat kan je je zelf gek maken he. heb zo'n zwaar loom gevoel in mijn onderbuik... dat gevoel herken ik ook als ik ongi meot worden... maar ja niet te veel aan denken and keep up the good mood...
Probeer er niet te veel aan te denken, anders maak je jezelf idd gek. Nog een week (achteraf gaat de tijd best snel) en dan weet je het. Succes met wachten (sleutelwoord)
Het lijkt me ook niet goed om een tampon in te brengen terwijl je niet ongesteld bent. Het lijkt me dat je daarbij ook iets kan beschadigen.
He Meis, Je had je toch voorgenomen lekker relax te doen? Als ik het goed heb was je toch ook even weg van het forum? Dit klinkt niet echt relaxt.. probeer lekker aan andere dingen denken en van de weer te genieten (als ik het weerbericht moet geloven zijn we dit zo weer kwijt ) Ik bedoel het niet lullig he? Beetje jou beschermen.. groetjes
ja ik vraag me ook af wat je dan zou kunnen beschadigen.. kreeg nl vorige maand ook van de huisarts de tip doe de tampon test.. dus als het echt zo gevaarlijk is zou ze het niet zeggen toch? enne natasja ik snap dat je het goed bedoeld hahaha thanx.... hersenspinsels zijn soms ergggg vervelend... lady's thanx jullie zijn top...