Haha jullie maken het er allemaal niet makkelijker op We gaan binnenkort lekker shoppen, ik laat wel weten welke het wordt!
Wij hadden een dubatti.. Vanwege de "hoogte".. Maar deze wagen beviel uiteindelijk niet goed (onwijs veel problemen mee gehad) Na vele problemen mochten wij hem omruilen.. Hebben toen gekozen voor de joolz, deze stang kan hoger dan de dubatti & qua bak is hij ook lekker hoog!
Ik heb een stokke xplory gehad en nu heb k een joolz geo. Persoonlijk vind k de joolz nu leuker. De stokke zat wel hoger, maar echt heel onstabiel. Ik denk dat het heel persoonlijk is wat je leuker vindt.
Het allerbelangrijkste is dat de stang goed hoog kan en dat je er niet tegenaan schopt als je met de wagen loopt. De hoogte van de wagenbak doet er echt veel minder toe. Je baby in de wagen leggen en weer eruit pakken is zo gebeurd en daarbij weegt een baby die mogende wagenbak ligt ook nog niet zoveel. Hoe hoger de wagenbak, hoe hoger het zwaartepunt en dus is een wagen dan ook minder stabiel. Wij zijn voor de bugaboo cameleon gegaan, ondanks de lage bak. Verder vonden wij deze wagen echt het fijnste, en we gebruiken hem nu al anderhalf jaar met veel plezier. We hebben een buggy gehad, maar die inmiddels alweer weggedaan omdat we toch alleen maar de bugaboo gebruiken. Met een kindje dat al loopt is juist een minder hoog zitje fijn, dochter kan nu gewoon zelf in en uit de wagen klimmen. Ik zou je echt aanraden om je niet blind te staren op de hoogte van de wagenbak, maar vooral ook te kijken naar hoe de wagen verder is. En ook niet onbelangrijk: kijk ook of de wagen fijn te gebruiken is met een wat ouder kindje. Buggy's voor lange mensen zijn namelijk heel dun gezaaid, meestal kun je daar niet eens de hoogte van instellen. Het is dan wel heel fijn als je een wagen hebt die je gemakkelijk nog een hele tijd kunt gebruiken.