goeiemiddag dames, zoals de titel al zegt...ben eens benieuwd wat de beste aankoop is die jullie gedaan hebben voor jullie kleine schatjes? bij ons de draagzak van baby-bjorn! wat een ideaal ding ben benieuwd! groetjes floor
wat wij de aankoop vonden was de newborn set van de trip trap zodat babyboy ook aan tafel erbij kon zitten. dochter hadden we vaak in de maxi ccosi op tafel, maar met een peuter erbij is dat veel te gevaarlijk dus toen de newbornset van stokke uitkwam hebben we niet getwijfeld. overigens is de draagzak van babybjorn niet zo fantastisch voor je kindje he?!
Why oh why..... (en ik vraag niet naar de onderbouwing van deze loze opmerking) Meest fantastische? ik kan het eerlijk niet verzinnen, wij hebben niet zoveel dingen specifiek aangeschaft maar ik was altijd heel blij met de mooie babydekentjes die we voor de kindjes hebben. Handig en mooi.
Ik ben helemaal blij met mijn daiper champ. Geen stank, alleen bij het verwisselen van de zak ruik ik wel eens wat. Hier hebben we van die ondergrondse containers en heb geen zin om iedere dag naar dat ding te lopen.
Lodger Wrapper! In de winkel vroeg ik me af wat ik er me moest. Bovendien vond ik hem een vermogen kosten maar ik heb nog geen dag spijt van deze aankoop. Wat een fijn ding. Baby ligt er in in de box, in de bugaboo, in de wieg, op schoot op de bank... multifunctioneel.
Ons kleine was een huilbaby. Wat voor ons echt DE uitkomst is is een babyswing, zo'n grote van Fischerprice. Erg duur maar zijn geld dubbel en dwars waard. Hij vond liggen verschrikkelijk en schreeuwe alles bij elkaar. Als ik hem in zijn schommel legde ging het top en zeker als hij niet wilde slapen echt een uitkomst. Hij viel hier vaak mee in slaap. Hij is nu 6 maanden en hij zit er nog vaak in, hij slaapt er alleen niet meer in...
Mijn beste aankoop is de bondolino draagzak! gebruik hem erg vaak! De symphony tiny love boxmobiel heeft hij ook heel veel plezier van gehad
* Badcommode met stip op 1 * Bugaboo * Easyfix * Bambino sokjes (de enige die niet afzakten) * babydoekjes van Natusan en Huggies
Inderdaad de bambino sokjes! En ik ben echt fan van de hydrofielen van Hema, die zijn groot, stevig en zacht
ja die heb ik ook! inderdaad ook een superding! maar ik durf max er niet te lang in te laten liggen omdat ze zeggen dat het slecht voor de heupjes is??? of valt dat wel mee?
wat een leuk ding! en die bambino sokjes zijn geweldig, de rest zakt inderdaad snel af en in bed raakt hij ze kwijt!
Bij mijn oudste: Fisher price babyschommel. Mevr weigerde te slapen maar hierin viel ze als een blok in slaap. Bij mijn jongste: Stokke Newbornset. Ideaal ding. Deze heb ik bij mijn oudste, die pas laat kon zitten, echt gemist!
- Boekje over rust en regelmaat van Ria Blom! Ons meisje was een huilbaby en ik heb echt heel veel aan dat boekje gehad! - de puckabag (ook ivm het huilen) - de Bugaboo
onzin dat ding mag je gewoon gebruiken vanaf de geboorte (tenminste als je die variant hebt) Oja... ook de puckababy en Bambino sokjes (al hebben mijn kinderen nooit sokken aan gehad in bed)
Er is een hele tijd geleden een soortgelijk topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/71119-grootste-miskoop-grootste-aanrader-200.html Daar staan vast ook nog veel aanraders bij. Om dubbele topics te voorkomen doe ik deze dicht. Lotte