Mijn 2e hands phil en teds wagen voor erbij... had het niet verwacht maar was er erg blij mee. Verder de babybjorn wipstoel (echt zo veel fijner dan een gewone wipstoel) en mijn draagdoek... @cygnet nou misschien wil yolanthe ts gewoon wijzen op iets wat ze misschien niet weet? Die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank maar wat mij betreft mogen ze verboden worden.
Maar dit is niet de manier.. daarbij zijn die dingen gewoon goedgekeurd en waarom dan iemand 'angst' aanjagen omdat iemand een persoonlijke (!) mening heeft. Weinig slotjes trouwens hier....
ja maar door wie zijn ze goedgekeurd vraag ik me dan af... volgens mij worden ze alleen maar gekeurd of er geen kleine dingetjes op zitten ofzo waarin babys kunnen stikken. waarom niet gewoon een bondolino of beco butterfly als je zo een ding wilt? Ik vind dat er op zijn minst gewaarschuwd moet worden voor heupproblemen op de verpakking.
Met stip op 1: de Family fix, wat een heerlijk ding zeg, geen geklooi met autogordels. Verder is de Tiny Love sweet island mobile een groot succes, m'n extra commode van de Ikea (25 euro) voor beneden (babykamer is op 3e verdieping, ik werd gek van het op en neer lopen).