Ik ben opzoek naar een leuke sport en pink boxing lijkt me wel wat. Ik kan alleen nergens vinden wat het kost. Volgens mij is dit gewoon een landelijk tarief omdat ik me via pink boxing moet aanmelden en dan een locatie kan kiezen. Weet iemand de tarieven van Pink Boxing, mag ook via een pb-tje. Alvast bedankt!
Ik heb geen verstand van pink boxing, maar die al wel een aantal jaar fanatiek aan wijsvinger boxing. Dus ik daag je hierbij uit voor een duel....
Ik heb aan kickboksen gedaan! Echt heel tof! Wel anders dan pink boxing. Maar het verschilt echt per gym! De prijzen van ‘gewoon’ boksen dan. Je kan eens googelen naar boksscholen in je omgeving. Of sportscholen die het aanbieden. Boxingbag training is ook heel tof!
Waar woon je? Ik sport bij Punch. Kickboksen icm met krachttraining, alleen voor vrouwen. Er zijn nog maar een paar vestigingen in NL, maar misschien woon je er toevallig dichtbij . https://punchclub.nl/. Ik vind het heerlijk! Terwijl ik echt niet van sporten houd, maar hier krijg ik echt een boost van, ook goed voor je zelfvertrouwen