Ik heb nu een bugaboo cameleon, heel fijn ding. Maar... Ik woon op een apartement, zonder lift, met trap. Geen berging om dat ding te plaatsen, onderstel staat tegen de muur onderaan de trap, dat dan weer wel. Maar moet constant die buggy inzet mee sjouwen en dan mijn dochter. Het is gewoon niet praktisch en handig. Ik zoek een buggy die lichtgewicht is, helemaal plat kan, waar de voeten ook een goede ondersteuning bij hebben. Makkelijk met 1 hand uit te klappen is. De prijs maakt me niet veel uit. Want wil de bugaboo dan toch verkopen. Wie o wie weet wat Ik heb al naar de nuna pepp gekeken, maar is die echt zo fijn als vervanging voor een kinderwagen? En de britax Romer.. Ik kom er weinig wijs uit.. Of toch de maclaren? Zitten ze comfortabel enzo? Moeilijk vind ik het, het blijven toch buggy's..
moeilijk om te zeggen wat de beste buggy is. Wij hebben de maclaren techno xt, de beentjes kunnen liggen en hij kan helemaal plat zodat de dochter kan slapen zonder dat haar beentjes bengelen. Hij heeft ook een extra grote kap wat heel handig is voor de zon, zo hebben we geen parapluutje nodig. Ook heeft hij grotere wieltjes dan de andere buggys. Hij is heel licht te besturen. Wij zijn er heel tevreden over maar we kunnen niet vergelijken want een andere hebben we natuurlijk niet.
Dankjewel voor je reactie! Daar heb ik wel wat aan, de maclaren techo dus. Ik zal eens kijken, zag bij prenatal wel de maclaren quest. Wat voor voetenzak heb je erbij in de winter?
Ik heb de maclaren quest gekregen van een vriendin. Maar ik vind hem voor onze dochter niet fijn, ze hangt heel erg onderuit gezakt. Ik gebruik hem dan eigenlijk ook nooit, als het even kan heb ik de kinderwagen bij me. Buggy ligt wel altijd voor nood in de auto, heb ik toch iets bij me.
Wij hebben een 5 standebuggy van Cabino. Bevalt ons erg goed. Kan helemaal plat.. Ook kunnen we bij de voetjes een gedeelte omklappen zodat hij nu nog met zn benen recht kan zitten en als hij wat groter is kan je het omklappen zodat ze gewoon op de 'beugels' zitten met de voetjes.. Kan ook makkelijk mee op een buggydrager op de fiets
Hm.. Ik zat ook te kijken naar de quinny zap, die kan ook helemaal in lig stand zag ik! En goede voetensteun. Ga daar eens naar kijken. De maclaren ziet er toch niet zo stevig uit als de quinny zap eigenlijk ja.
Wij zijn tevreden met de koelstra simba. Rijd soepel, kan plat/beetjes omhoog en makkelijk in gebruik. Maar ook wij, geen ervaring van andere buggy's
Nuna pepp! Heeft hier vanaf een maand of 10/11 de plaats van de bugaboo ingenomen. Hij rijdt zó lekker! En m'n zoontje zat er vanaf het begin al prima in. Hij kan helemaal plat en je kunt hem met 1 hand besturen. En heel makkelijk in te klappen, ook met 1 hand als nodig.
Hier mclaren xt techno. Echt een superding en ze gaan zo lang mee. Kan helemaal plat en is met 1 hand uit te klappen en zit een handvat aan de zijkant zodat je de wagen makkelijk kan tillen. Het is echt de rolsroys onder de buggys.
En quiny zapp is mijn middelste zoon meerdere malen mee omgekieperd dus is geen ideale wagen. Mclaren xt techno is echt stevig. Mijn zoon heeft er tot 28 kilo ingezeten en buggy kan dat echt goed houden kwa gewicht.
Dit dus Ook wij hebben de Bugaboo weggedaan voor de Nuna. Wat een fijne buggy!! Oh en deze is echt letterlijk met 1 hand in en uit te klappen.
Hier de Koelstra Simba. Prima buggy. Geen vergelijkingsmateriaal maar ben eerst op internet gaan zoeken en deze kwam als beste uit de test. Je hebt meerdere standen, bij de meest ''rechtopte'' stand lijkt hij soms wat meer te hangen dus doe altijd een standje naar beneden. Als gewone kinderwagen ook de bugaboo.
Hier ook een koelstra simba! heerlijke wagen ik gebruik de bugaboo nog maar zelden. Ik had eerst een chico liteway wat een ellendig ding haha die wielen waren krom enz. De koelsta loopt zo ligt en is ook best ligt met inklappen
Nee hoor dat valt echt mee Hier zat de jongste er al in met 1 jaar en echt goed ook! Ik heb 5 verschillende kinderwagens ghad maar de Nuna is toch echt de beste eruit. Ik zou eerder zeggen probeer eena in de winkel uit kun je meteen zien hoe je dochter er in zit.