Ik gebruik de bugaboo alleen nog maar als ik vanaf huis vertrek en de buggy ligt altijd in mijn auto. Deze gebruik ik dus hoofdzakelijk.
Dat kan, maar ik heb geen auto. En ik woon in een appartement met trap zonder lift. Dus ik zoek en buggy ter vervanging van de bugaboo.
maaaar hij valt toch niet zomaar om, zeker als je er tassen aan hangt ofzo, maar ja daar is een buggy ook niet voor gemaakt toch??? ik lees veel positiefs dus over die nuna pepp maar vind hem zo lelijk!!
Schijnbaar wel, als je een paar tassen er aan hangt, schijnt die zo om te vallen. Waar is een buggy niet voor gemaakt? Als ik naar de stad ga of boodschappen doen lopend is het toch handig die boodschappen érgens kwijt te kunnen..
nou ja als ik de stad in ga of lopend boodschappen doen heb ik niet zoveel nodig, maar lijkt mij dat meer buggy's omvallen als je er teveel aan hangt, onze goedkope buggy viel laatst ook om toen ik Ninthe er uit pakte en daar hing alleen de luiertas met weinig inhoud aan maaar persoonlijk vind ik het belangerijker dat de kleine er goed in zit dan of hij omvalt als je hem vollaad, gewoon een kwestie van vast blijven houden toch???
Als hij niet in mijn auto had gelegen dan had ik hem steeds mee naar binnen genomen. Hij is niet zwaar en makkelijk te dragen.
Dat is waar, buggy's zijn nou eenmaal licht gewicht en kunnen niet veel hebben, maar die maclaren buggy's zijn ook ontzettend licht en kunnen wel veel hebben, dus dat is dan wel weer een verschil. Ik denk er nog even over na. Want ik wil natuurlijk geen spijt krijgen dat ik mijn bugaboo weg doe, dan maar meer sjouwen.
Er kan echt geen buggy tegen je bugaboo op hoor. Ik heb een Joolz en Nuna Pepp dus maar Joolz blijft nummer 1. Buggy is echt voor erbij.
Dat vind ik dus ook Super lelijk ding. Hij is misschien wel handig maar ja het oog wil ook wat Ik ben ook nog in dubio over een buggy. Ik ga denk ik een keer bij babypark langs met me kindje dan kan ik het goed uittesten. Maar TS kan je niet eend draagzak en buggy gaan gebruiken? Dan kun je het een beetje afwisselen toch?
Ik vind persoonlijk dat de Bee wel tegen de Cameleon op kan. De eerste maanden nog niet, maar jouw baby is 9,5 mnd en dan is het perfect. Ik kan de Bee zo met 1 hand de trap op en af dragen. Hij is echt niet zwaar. De Maclaren is natuurlijk wel lichter, maar het is voor mij wel te doen. Maar je kan toch de Zapp xtra ook even uitproberen in een winkel met je kind erin en dan tassen eraan hangen? En de Bee even voor mij echt gouden aankoop geweest. Heb showroommodel gekocht bij de Baby Dump.
Draagzak hebben we, maar vind het zwaar! We hebben de bondolino, kan er geen uren mee lopen door de stad! En vind toch wel fijn dat ze goed slaapt als we een paar uur weg zijn; we zijn dan soms toch wel 5/6 uur weg achteren, zeker in het weekend, ff er tussen uit en wat leuks doen. De bee is toch wel goed, dat dacht ik wel, maar kunnen jullie kindjes er lekker in slapen? Het lijkt me niet lekker voor die beentjes die naar beneden hangen, niet goed voor de bloed doorstroming haha.
Ik heb een macLaren, vind het een fijne buggy, maar voor mij geen vervanging voor de mc mura. Ik woon aan het bos, dus geen enkele buggy is een vervanging denk ik. Ik wilde een lichte en goede buggy, omdat ze er toch tot hun derde in moeten kunnen en hij moest mee op de fiets kunnen en zo kwam ik uit op de mcLaren of de nuna pep. MacLaren is veel lichter en ik vind hem mooier, dat is mijn keus geworden.
Hier ook de Mac Laren en zeer tevreden over de buggy. Zeer licht en gemakkelijk in en uitklappen. Verschillende standen en een stand dat de benen omhoog kunnen voor als ze liggen de benen niet omlaag afhangen. Kortom een heerlijke buggy (al kan hij niet tippen aan de stokke die we ook hebben hihihi...)
Wij hebben de mac laren techno xt en de Chicco lite way de maclaren is erg fijn super degelijke buggy rijd heerlijk en ideaal voor als je langer bent door de verstelbare handvaten. Mijn man liep krom achter de Chicco dus vandaar deze maclaren gekocht. De techno xt kan prima voor dagelijks gebruik.