Sprong fase?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Delta, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Volgens mij een sprong of een fase, maar lastig.. Ze zit de hele dag aan de bank te hangen als ik ff op de bank zit, ze loopt me constant achterna, of nou kruipen haha, niet erg, maar dat gejengel erbij de hele tijd! Word er zo moe van.
    Ze is al een huilbaby geweest, en dat ging vanaf 6 maanden steeds beter, ze sliep van 19.00 tot 8.00 uur. En tussendoor overdag goed slapen en eten en lekker zichzelf kunnen vermaken.
    En nu, ze wil savonds nooit voor 22.00/23.00 uur slapen. Maakt niet uit hoeveel ze geslapen heeft overdag, weinig of veel.
    En constant dat aan je benen hangen. Logisch op deze leeftijd.
    Maar tot vorige week kon ze zich nog heerlijk vermaken met allerlei speelgoed en door het huis kruipen en ontdekken en nu?
    Aaarrghhh haha. Moest het ff kwijt geloof ik! :)

2. 1986sanne

1986sanne Lid

31 jul 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijgt ze geen tandjes?
    Want daar kunnen ze ook wat hangerig, huilerig van worden?

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ja, ze heeft al 2 boventandjes, ik zag wel dat beide hoektandjes boven in ook al wat doorkomen....

4. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik had hier toevallig een tijdje geleden een topic over geopend. Hier duurde het 1.5 week en toen kon ze ineens kruipen, klappen, zwaaien, etc. Ik denk dat het daardoor kwam. Nu is ze weer hartstikke vrolijk en lief. Gaat wel weer over :)

5. Delta

Delta Niet meer actief

Haha oké! Ja hier kruipt ze sinds een tijdje maar ze trekt sinds deze week zich steeds op aan de traphekjes en de bank en zit dan op dr knietjes, wie weet, gaat ze straks wel staan en stappen aan het handje :D haha
    Ja zal inderdaad wel over gaan.

Deel Deze Pagina