Wat is de beste inbakerdoek?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door appelappel, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn zoontje is nu 6,5 week en 6 kilo. Ik ben op zoek naar de beste/prettigste inbakerdoek (officieel inbakeren zoals bv. de Pacco) die ik wat langer kan gebruiken. Hebben jullie tips voor mij?

Bedankt!

Liefs,
    Naannaan

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ik vond de Pacco altijd een hele fijne doek. Maar volgens mij mag je die wel maar tot 7,5 kg gebruiken dus daar moet je wel even op letten. Ze hebben volgens mij ook wel een grotere maar. Maar je kan natuurlijk ook voor die tijd proberen af te bouwen met het inbakeren en overgaan op een slaap of bakerzak.

Ik zou wel altijd even contact op nemen met het CB voordat je gaat inbakeren. Zij kunnen je ook adviseren over inbakerdoeken.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier hebben we de pacco gebruikt. Wat een heerlijk makkelijk ding. Wel op aanraden van het CB.

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Snug-and-Tug! Heerlijke doek, erg makkelijk in gebruik en door de grote stukken klittenband blijft hij zeker zitten! Mijn meisje was net een kleine Houdini en wist zich overal uit te krijgen maar niet uit deze!

Te koop bij ikbenmama.nl

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook de pacco.
    Je hebt 3 verschillende soorten pacco piep, pacco picollo en pacco comodo. De grootste gaat tot ongeveer 9 kg of 6 maanden

Deel Deze Pagina