Hoi allemaal, Mijn zoontje is nu 6,5 week en 6 kilo. Ik ben op zoek naar de beste/prettigste inbakerdoek (officieel inbakeren zoals bv. de Pacco) die ik wat langer kan gebruiken. Hebben jullie tips voor mij? Bedankt! Liefs, Naannaan
Ik vond de Pacco altijd een hele fijne doek. Maar volgens mij mag je die wel maar tot 7,5 kg gebruiken dus daar moet je wel even op letten. Ze hebben volgens mij ook wel een grotere maar. Maar je kan natuurlijk ook voor die tijd proberen af te bouwen met het inbakeren en overgaan op een slaap of bakerzak. Ik zou wel altijd even contact op nemen met het CB voordat je gaat inbakeren. Zij kunnen je ook adviseren over inbakerdoeken.
Snug-and-Tug! Heerlijke doek, erg makkelijk in gebruik en door de grote stukken klittenband blijft hij zeker zitten! Mijn meisje was net een kleine Houdini en wist zich overal uit te krijgen maar niet uit deze! Te koop bij ikbenmama.nl
Hier ook de pacco. Je hebt 3 verschillende soorten pacco piep, pacco picollo en pacco comodo. De grootste gaat tot ongeveer 9 kg of 6 maanden