hoe zit het nou, is de tripptrapp babyset ter vervanging van de kussenset, of...? en is het in de praktijk ook handig het harnasje erbij te kopen, of juist overbodig? en als iemand nog een goedkoop adresje weet... zag al dat ze bij skandic.de 139 euro kosten, maar bij babymax betaal je 165 euro en dan heb je de babyset er gratis bij. als iemand weet of het ergens anders nog goedkoper kan?
Ik heb geen harsas gekocht, wel een babyset. Wanneer Iza toch een poging zou doen eruit te klimmen, verstel ik gewoon de voetenplank of zitting zo dat dat niet meer lukt.... 'k Heb het vorig jaar zelf bij skandic besteld, toen iig het voordeligste!
heb jij je kunnen redden zonder kussenset siesje? (de babyset lijkt mij handiger omdat het makkelijker schoon te maken is, alleen zit een kussenset natuurlijk fijner)
Sorry... beetje late reactie! Ik heb het kussensetje er wel bijgekocht. Ik vind dat zeker voor een klein kindje een stuk steviger zitten. Op zich is zo'n kussentje ook zo weer schoon hoor, even in de wasmachine en hup klaar! Ik was em trouwens echt niet elke keer....
Wij hadden eerst de kussenset laten zitten omdat we het noga duur vonden. Maar onze dochter is erg klein en zit met babyset en kussen een stuk fijner. Kussen wordt trouwens niet erg vies, valt heel erg mee dit itt onze vloer . Als je kind groot is en stevig (onze dochter is dat ook al niet) dan zou je ook een los kussen achter je kindje kunnen doen. Deed ik in de opvang ook weleens.
Ik heb de kussenset (oud model) en ook het tuigje, maar dat laatste hebben we eigenlijk niet nodig, maar het is geen miskoop, want het tuigje kun je overal voor gebruiken, op de driewieler, om mee te wandelen, enz. Maar ja, daarvoor zijn ook goedkopere tuigjes te koop.
Ik heb ook de babyset en het kussentje. Als het kussentje in de was is kan ze uit de kinderstoel klimmen. Zit ook wel een stuk comfortabeler met kussen. Vooral als ze klein zijn.
ik heb babyset en kussentje. het harnasje niet, aar misschien dat ik die wel ga aanschaffen voor het geval hij wat ouder is en de babyset eraf gaat..
tip... er zijn nu nieuwe kussens, namelijk met een plastic laagje. Hoeft dus niet in de was.. alleen doekje erover!
wij hebben alleen de babyset gekocht. Dat is voor ons ook altijd voldoende geweest, mijn zoontje zit stevig
Hier de babyset en kussentjes. De kussentjes gebruik ik al een tijdje niet meer. Aan een harnasje missen we (nog) niet. Hier trouwens ook bij skandic besteld.