Hoi Dames, Ik loop op het laatst, 38,5 week! En als ik me omdraai in bed, of een andere beweging maak waarbij je de onderkant spieren moet gebruiken heb ik gewoon last van een spierpijn daar! (Komt niet van teveel seks hoor.. hahahaha, :-$ dat heb ik in een grijs verleden eens gedaan!) Maar goed, het lijkt echt gewoon spierpijn in mijn vagina... Is dit het verweken van het onderste zwikkie? Of wie herkent dit? Alvast bedankt voor de reacties!
ik heb het ook heel erg trekt ook een beetje door naar mijn onderrug en benen denk dat het betekend dat het kindje in die bekken ligt zal het strax eenns navragen moet toch naar de gyn
ik heb dit ook.. het kan ook met het indalen te maken hebben.. maar wanneer moet je je zorgen gaan maken of het geen bekkeninstabiliteit is?
volgens hem kan het nog ff duren aangezien hier nog niks rommelt abbey indalen voel je als je loopt een druk op je schaambotje
ik heb er ook last van, denk niet dat dan de bevalling dichtbij is mijn vk zei dat ik er nog wel meer last van ga krijgen als het nog dieper in me bekken ligt! bij mij is het namelijk al ingedaald
Ik heb er ook last van maar ik zit met bekkeninstabiliteit, valt dus niet veel aan te doen, behalve rust nemen.
Ook bij een bekend probleem. Het lijkt net of je drie weken met je benen uitelkaar hebt gelegen (klinkt wat onsmakelijk, maar kan het niet anders omschrijven). Kindje ligt bij mij al wel diep ingedaald en helemaal vast. Of er de bevalling snel van zich laat horen betwijfel ik, heb de afgelopen weken al vaak last van voorweeën gehad 's nachts, maar verder bleef het dan weer uit. Vanochtend weer controle gehad en alles gaat oged. Heb wel weer de drang vandaag om alles op te ruimen en nog een keer te poetsen, zodat het netjes achterblijft wanneer ik onverwachts naar het kraamhotel vertrek. Weet niet of dit onder nestdrang valt, maar het kan maar gebeurd zijn toch . Groetjes Sabine
Wilde even melden dat onze kleine idd ingedaald is! Dit zal dus de krampen wel veroorzaakt hebben. Ben er erg blij mee, wetende dat ie goed zit daar beneden! Laat de bevalling nu maar starten! Het is morgen ook volle maan hé! hihi
Dat ligt er ook maar net aan, ook ik heb zeer zware BI en mag inderdaad niets meer doen, een vriendin van mij die bij dezelfde fysio loopt moet weer wel vanalles doen, in mijn geval is het niet verantwoord.
Volle maan heeft hier zijn sporen niet achtergelaten hoor...alleen veel voor weeën gehad vanacht, dus weer eens slecht geslapen...
nou het mag nog wel even blijven zitten , gisteren wel heel veel krampen maar nu weer helemaal niks !