Ohja als ze schermpjes verhuren in het vliegtuig....zeker doen! Waren de kids bij ons bij de vorige vlucht van 10 uur de hele reis zoet mee. Stonden films en series op en spelletjes.
Wij zitten het liefst een beetje achteraan. Ik zou het vooraan benauwd krijgen, ik kijk graag voor me uit namelijk. Tot nu toe gaat het prima. Onze ervaring is dat ze met kinderen rekening proberen te houden met de indeling. Van mij mogen ze sowieso niet steeds lopen, ze rijden continue met die karretjes door het gangpad. En als ik alleen ben met 2 kinderen vind ik dat geen doen. Voor mijn zoon neem ik de nintendo DS mee. Voor mijn dochter nog even uitvogelen hoe ik filmpjes op mijn iphone kan zetten. Verder neem ik zoveel mogelijk te eten mee voor vermaak . Dan is de 3 uur zo voorbij.
Dit was ook mijn eerste gedachte. Maar ik lees ergens dat het maar een vlucht van 2,5u is dus dat is hoe dan ook wel te doen. Wat je nog zou kunnen proberen is om 2 stoelen te selecteren, één aan het raam en één aan het gangpad en dan hopen dat er niemand tussen jullie in wordt gezet en jullie dus wat extra ruimte hebben. Als er toch iemand de middenstoel toegewezen krijgt vraag je gewoon om te ruilen met diegene zodat jullie alsnog naast elkaar zitten. Ik heb overigens altijd stoelen bij het raam (twee naast elkaar). Meestal rond rij 25/26. Mijn zoontje wil altijd naar de kleppen van de vleugels en turbines kijken tijdens het opstijgen en landen.
Haha die is helemaal strategisch ja! Ik wilde net zeggen dat alleenreizende mensen vaak het liefst bij het gangpad zitten, dus dat je kans op een rij voor jezelf groter is als je bij het gangpad kiest. Maar de plek tussen mensen in is nog minder populair (En de achterste rij ook)
Op een vlucht van 10 uur moet je dat huren? Is dat gebruikelijk tegenwoordig? Knieperds! Toen ik nog regelmatig naar Amerika vloog, zat dat gewoon standaard in de stoel voor je. Er was geloof ik ook wel wat betaalde content, maar ook genoeg gratis dingen te kijken en doen.
Gewoon je kind bij het raam zetten, tablet mee en vooral niet door het gangpad laten lopen... Keertje naar de wc is prima maar er zijn ouders die heel en weer blijven lopen met een kind omdat het kind dat wil.. brrrr Het is maar 2,5 uur en idd bij de vleugel zitten is fijn! Het komt echt wel goed en neem vooral lege fles mee (vullen na de controle) en koekjes of rozijntjes etc ter afleiding.
Verschilt per maatschappij. Bij klm zit het er bijvoorbeeld wel gratis bij in. Maar bij Tui moet je er extra voor betalen. Ach ja...die vliegtuigmaatschappijen van tegenwoordig.... Ze hebben nog net geen schoteltje bij het toilet liggen
de eerste rij die veel mensen noemen is bij kleine toestellen vaak de nooduitgang en daar mag je met een klein kind niet zitten ivm veiligheid. als het een groter toestel is, met nog een rij in het midden dan is die vaak gereserveerd voor mensen die met kinderrn onder de 2 jaar op schoot reizen en kan je die vooraf niet zelf uitkiezen. de laatste rij staat idd meer rechtop en kan niet naar achter of maar heel beperkt. en je kan eens kijken op www.seatguru.com . hier staat per maatschappij welke stoelen wél en welke juist niet aangeraden worden. zo zeggen veel mensen neem een raamstoel maar niet elke raamstoel heeft een raam. en dat kan zuur zijn voor kinderen. verder is het echt persoonlijk. de meeste mensen zitten liever voorin want dan ben je sneller buiten maar goed, dat is heel erg persoonlijk dus
Wij kiezen altijd helemaal achterin, je kunt dan wel de stoel naar achteren doen zonder dat iemand er last van heeft. Overlast van pantry of toilet valt echt mee! En verder is een tablet of tv scherm (afh van maatschappij en bestemming) je beste vriend!
Als je gewoon met klm vliegt (mijn werkgever) dan is alles uiteraard inbegrepen(oh en mijn goede zorgen aan boord natuurlijk ook )
Maar klm heeft mij ook teleurgesteld kom ik na maanden naar huis in het weekend voor sinterklaas, de hele vlucht geen pepernoot gezien!
Ik heb 1x op de achterste rij gezeten en vond dat echt niet fijn. De stoelen stonden idd kaarsrecht! Daarbij ook continu de geur van t eten. Wij zetten altijd filmpjes van YouTube op de tablet. Gaat heel simpel. Naar de site van YouTube gaan (dus niet de app), filmpje opzoeken, met je vinger op t filmpje drukken (Even lang induwen) en dan komt er opslaan te staan