Hoi dames, Ik heb zo'n beetje nu m'n ei of net gehad en echt vreselijk last van mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden herkent iemand dit ? Edit: Topic verplaatst en Titel aangepast Elvira
He Delilah, Ik heb ook altijd erg veel last van steken in m'n onderbuik rond m'n eisprong. Liefs Monique
Hoi Monique, Ik heb normaal ook wel een beetje zeur gevoel in mijn onderbuik maar nu echt continu zo'n menstruatie pijn, heel vaag vind ik het...
Ik heb wel altijd een drukkend gevoel en steken maar niet echt een menstruatie pijn. Kan natuurlijk bij iedereen anders zijn. Als je er lang last van blijft houden misschien even de HA bellen. Liefs Monique
Hoi Noukie, Ik had laatst al de vraag gesteld of je je eisprong kunt voelen omdat ik altijd wat last heb van mijn buik in die bep. periode maar dit is echt een rot gevoel... Nou ja, wacht wel af?! In ieder geval "fijn" dat ik niet de enige ben
ja ik heb er ongeveer vanaf de eisprong tot aan mijn ongie last van gehad..eerste keer trouwens dat ik er zo´n last van had! maar ja het is zeker bij iedereen anders ja
Ja je kunt ineens rare dingen voelen he... Dacht eerst dat ik het me gewoon inbeelde omdat je er zo bewust mee bezig bent ineens maar nee, dit heb ik toch niet eerder zo gevoeld... We zullen wel zien?! We zitten maar raar in elkaar
ik heb vorige maand eindelijk na 13 maanden een eiprong gehad en die heb ik dus echt gevoelt het leek op hele lichte ongi krampen recht onder in me buik dat was ook de plek waar me eitje 19mm was en op springen stond het kan indd goed zijn dat je je ei volet maar blijf je er telang last van houden effe de ha bellen
Ik heb ook pijn van de eisprong alleen is het bij mij wel vaak na de eisprong, zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar volgens de aanwijzingen.