De kinderwagenbak/reiswieg is niet alleen om baby's in te laten slapen, maar gewoon om baby's te vervoeren buiten de auto, bijvoorbeeld als je aan het winkelen bent, in de supermarkt, door het park loopt. Hoe wil je je kindjes anders vervoeren? Een zitje voor in de kinderwagen wordt pas geadviseerd bij 6 maanden (ook als het zitje helemaal plat kan). Voor een baby is het ook veel lekkerder om gewoon in een wagenbak/reiswieg te liggen, omdat ze dan een armpjes en beentjes goed kunnen bewegen. Een maxicosi is gewoon een autostoel van het merk maxicosi. Het voordeel van deze autostoel is dat ze op veel kinderwagens passen dus voor een snel boodschap kan je de autostoel even op het onderstel van de kinderwagen zetten. Dit is alleen niet voldoende en je zal echt hiernaast nog een wagenbak/reisiweg nodig hebben voor langere stukken. Daarnaast weet ik niet hoe oud je andere tweeling is, maar autostoeltjes worden minder veilig als ze ouder worden. Als ik en tweeling zou krijgen zou ik een bugaboo donkey willen. Bugaboo Donkey Twin - Basis Zwart | Baby & Tiener De wagen heeft twee reisiwiegen en tweezitjes naast elkaar. Je kan de wagen ook nog als enkele wagen gebruiken dus ook heel gemakkelijk met één kindje op stap. Je hebt in het begin goed zicht op beide baby's (wat vaak niet zo is met duowagens achter elkaar). En ondanks dat het een tweelingwagen is stuurt hij licht en is hij ook niet zo breed.