Wij gebruiken deze: Air Wick Freshmatic Max Automatische Spray Navullingen kopen we bij de action. Daar koop je 3 voor de prijs van 1 originele. 1 Vulling gaat ongeveer 2 maanden mee. Het ruikt altijd fris
Je heb van de ambi pur ook oranje navulligen Die ruiken zoooooo lekker! En lang! Heb nu een paarse erin.. Tsjaa.. Wat zal ik zeggen.. Ik ruik m 2 dagen ofzo haha
Ik heb altijd een geurzakje van Greenleaf hangen. Die doet het soms wel een half jaar. Geurt heel sterk. Heerlijk. Ook in de auto en gewoon boven op de overloop.
Haha lijkt mij niet echt handig om in de wc-pot te gaan hangen. Maar die navulling van action ruikt inderdaad lekker!
Die hang je ook niet in de pot natuurlijk, maar gewoon ergens in het wc kamertje zelf. Blokjes in de plee zelf worden altijd zo goor brrrr.
miss miranda: omg een verdwaalde kwal!!! Ik heb vaak ambi pur omdat ik die toen via truus goedkoop had. Die van glorix ruiken lekker naar bleek maar zijn snel op. Wat wel lekker ruikt en waar je lang mee doet zijn van die geurzakjes van "Bridgewater candle company". Je hebt ze in allerlei geuren en ze verkopen ze bij Intratuin en Tuinwereld. Heb nu in de wc de geur "Tulips" en kreeg pas complimenten over mijn leuke en frisse wc.
Dat bakje heb ik ook idd.... Maat zo'n ding voor in de wc wat e ht lang lekker ruiktdie heb ik dus ook nog niet gevonden....
Het liefst helemaal niets. Al die vieze chemische luchtjes van Ambipur en weetikveelwat...ze slaan op mijn longen, geven me hooikoorts en hoofdpijn. Kan nooit goed voor je zijn. Op de WC ligt een doosje lucifers voor het geval er eens zware walmen vrijkomen, verder geen extra stank op mijn WC. Ik maak het gewoon regelmatig schoon, en als het goed is ruik je op onze WC gewoon...helemaal niets.