Hey, kijken jullie even mee?.. Indroog streep of positief, wat denken jullie .. Moet van de dokter maandag bloedtest laten doen maar ik kan gewoon niet wachten
ik zou zeggen positief...ook al staat ie wel wat meer naar links. edit: maar de controlestreep staat ook iets meer naar links...dus ik zeg.... zwanger!
Ik ben al een week overtijd ben dinsdag naar de gynecoloog geweest maar hij zag niet veel door een dikke baarmoederslijmvlies dus ik moest nog een week wachten en dan een bloedtest laten doen. Ahha de gyne zag ook een heel klein (2mm) zwarte bolletje op de ego maar was niet zeker of het een "baby'tje" was.
Spannend hoor! Weet je trouwens wanneer je eisprong was? Ik ben ook een week overtijd heb voor het laatst eergisteren getest en die was negatief.
Zo'n test had ik ook op 11dpo, 3 dagen voor mijn NOD. Heb die test toen ook hier geplaatst om meningen te vragen. Ik was toch nog voorzichtig maar toen ik de dag erna een iets donkerdere streep had en overduidelijke positieve Clearblu + wist ik dat het zover was . Ik zou dus zeggen: positief ! Best morgen nog eens testen en kijken of het oploopt. Gefeliciteerd!!!!
Neen weet niet wanneer mijn eisprong was :-/ ik had wel ovulatietesten gebruikt maar die waren 2weken lang dik positief wat heel raar was.. Ik zal nog enkele dagen wachten en opnieuw testen als ik jou was sommige testen beetje later positief.. Had je een regelmatige cyclus?
Ooh zo leuk hopelijk dat het bij mij ook zo afloopt! Ik ga morgen nog eens een clearblu test halen eens zien wat dat gaat zeggen )