Ik heb vanochtend een tesje gedaan. Maar mn NOD is pas rond donderdag. Heb PCO en deze maand de eerste rond clomid gehad.. Nu heb ik weer allerlei symptomen, maar tis nog nooit echt raak geweest.. Ik vind m niet helemaal omo wit.. Maar kan ook dat ik het me inbeeld.. Wat vinden jullie? Maak ik mezelf gek? Heb eentje in t zwart wit en ander is origineel. Liefs, Rosavise
Ik lijk wel een streepje te zien... En ik ben niet zon tuurder. Mijn eerste test zag er ook zo uit.. Ik zal voor je duimen..
Moet ik morgen weer testen? Of wachten op de afspraak donderdag? Ik weet t niet meer. Heb zon overgelukkig gevoel in me dat ik wel kan lachen en huilen tegelijk. En dan weer zon gevoel van, wat als t toch niet zo is.. Ik had gister namelijk ook al getest.. Maar die was echt zo wit als wat.
Als dat streepje roze is, lijkt hij me positief. Ik hoef niet te staren om een streepje te zien, maar het is niet dat hij van het beeldscherm afspringt. Als hij juist wit afsteekt, juist niet, de stof moet roze reageren op het hormoon. Soms kleurt de rest van de test en niet het streepje waarin dat stofje zit dat reageert, dan krijg je een wittig streepje (ik heb dat zelf alleen op heeeeeeeel oude testen gezien, dus negatieve die helemaal ingedroogd waren). Spannend!! Eh, clomid kan geen positieve test geven op zichzelf toch?
Clomid wordt 5 dagen geslikt, dag 3 tot 7 of 5 tot 9, en geeft geen vals positief test, en omdat dat zo vroeg in de cyclus geslikt wordt zal t verder ook niks mee te maken hebben, zorgt alleen voor ons dat we een eisprong krijgen Pregnyl kan vals positief geven omdat er hcg in zit, maar rosavice heeft dat niet gekregen.
ik zie het ook hoor.. donderdag moet ie wel duidelijker zijn! Spannend... Je symptomen klinken iig hoopvol
Symptomen zeggen helaas niks. Dat heeft TS zelf ook aan den lijve ondervonden. Ik zie inderdaad een heel licht tuurstreepje! Hoop dat deze donderdag nog donkerder is.
Ik houd jullie op de hoogte. Iniedergeval fijn dat jullie allemaal hebben willen meekijken!! Ik ga zelf ook heeeel hard duimen dat hij donderdag n stuk duidelijker en mooi roze is!! Zo niet, dan gooien we er nog maar snel een nieuwe dosis clomid tegenaan