Hallo, De ik heb 15 dagen achtereen testen gedaan van sensitest.. telkens licht positief.. alleen woensdag raakten ze op en heb ik 2 dagen niet getest en vandaag maar ff snel een kv test gehaald en nu is t teststreepje iets donkerder dan de controle streep. Betekend dit dat ik vanavond dus aan de bak moet ? en mijn ei is dan toch nog niet geweest? Hierbij een foto, na deze foto was gelijk de accu leeg hahaha Liefs
ik zou indd gaan klussen maar wel in je achterhoofd houden dat het ook kan zijn dat je nog een paar dagen zulke testen zal kunnen hebben want kruidvat ovulatietesten zijn de slechtste die ik ken,.. ik had dagen lang zo'n streep totdat de teststreep echt 10X donkerder was dan de controle streep toen had ik echt me eisprong pas. ik zou voor volgende maand ovu testjes via sensitest ofzo bestellen.
Ik ben ook niet zo te spreken over de kruidvat ovutesten. Bij mij werd de teststreep dus helemaal niet donkerder dan de controlestrep. Het streepje was even breed maar was alleen aan 1 kant donkerder. Snap je hem nog. Voor de zekerheid maar een digi ovutest gedaan die ik nog had liggen en tadaaa een smiley. Ik wilde eens iets anders proberen omdat de digitesten zo duur zijn. Maar geef toch liever iets meer uit. Ik kan je dus helaas niet helpen. Maar ik zou zeker klussen vanavond!