Musical

Discussie in 'De lounge' gestart door Bijn, 4 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijn

Bijn Niet meer actief

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst naar een musical ben geweest, maar de nieuwe musical Anastasia lijkt mij wel erg leuk. Jammer dat kaartjes altijd zo duur zijn, als ik ga, wil ik ook wel een goede plek hebben.

Wat waren jullie favoriete musicals tot nu toe? Voor mij Tarzan en Beauty and the beast. Welke musicals zou je nog graag willen zien?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij zijn paar jaar terug naar the liong king geweest, magische!

Tarzan had mij ook prachtig geleken.

Ik heb zelfde als wat jij zegt, als ik ga dan wil ik ook goede plekken hebben. 1e rang dus

3. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Soldaat van oranje. Nu 2x geweest. Een keer op rij 5 en een keer op rij 1.
    Zou gerust nog een keer gaan, zo mooi!

PenK vindt dit leuk.
  4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik ben alleen bij ‘Soldaat van Oranje’ geweest, vond het erg indrukwekkend!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Ik ben ook bij Soldaat van Oranje geweest, supergaaf. Wil nu ook graag naar Anastacia. Vind het ook erg veel geld, maar als ik zoiets doe, dan ook goed en dus goede kaarten. Zeker 1e rang.

6. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ik ben bij Tarzan en Annie geweest, waren allebei erg leuk Anastasia lijkt me ook leuk moet maar ff kijken en kijken of er nog andere musicals zijn die me aanspreken

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik vond Elisabeth geweldig! Luister het ook nog vaak in de auto (heb de cd toentertijd gekocht).

Maar mijn absolute favoriet is Jesus Christ Superstar. Oké, het origineel is echt het beste vind ik, maar zodra hij ergens gespeeld wordt ga ik heen! Laatste keer was in AFAS met Ted Neeley en Yvonne Elliman en ik lag gewoon nachten ervoor al wakker van de spanning. Oké nu klink ik redelijk obsessief maar ik ben toch zó fan! Ik ben ook een keertje met Yvonne Elliman op de foto geweest en die pronkt mooi in mijn huiskamer!

Ik vond Cyrano ook erg goed en Cats.

Via het werk van mijn moeder mochten we vaak naar premières van musicals. Hartstikke leuk was dat!

Nataly1972 en Eternity vinden dit leuk.
  8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Ik vind de lion king geweldig. Mooie muziek en kostuums. Ook soldaat van oranje is heel indrukwekkend, vooral door het verhaal .
    Ik wil graag nog nasr mamma mia. Nog kaarten regelen voordat de musical definitief stopt.
    Anastasia weet ik eigenlijk niet of ik daar naartoe wil. Kan me er nog niet veel bij voorstellen eigenlijk.

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.276
    25.746
    113
    Ik heb er maar een paar gezien en daar hou ik het zeer waarschijnlijk ook bij. De enige die ik echt mooi vond zowel qua verhaal als muziek was Les Miserable.

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Dat was mijn eerste musical! Ik denk dat ik 12 jaar was, maar heeft wel indruk gemaakt.
    Soldaat van oranje vind ik erg mooi. Is al weer 9 jaar geleden, gingen toen naar de rest mits.
    Lion King en tarzan ook leuk.
    Verder wat van die 'hysterische' musicals als the wizard of oz, grease, etc.

Aida zou ik nog willen zien.

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Krtek

Krtek Niet meer actief

Lion King, maar dan wel op Broadway! Geweldig was dat. Kleuter heeft ademloos zitten kijken. Nederlandse versie trekt me totaal niet .
    Inmiddels is dochter 13 en gaan we alleen nog maar naar musicals waarin ze zelf mee doet ....:thumup:

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Mij dochter en ik gaan toevallig zondag naar Mamma Mia.
    Voor mij wordt dat de 3e keer.
    Wel telkens met jaren er tussen hoor en telkens met een andere persoon.

Het is inderdaad dat het erg prijzig is en voor ons ver weg, anders zouden we vaker gaan.

De leukste vond The Full Monty. Zoveel gelachen.

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.666
    5.701
    113
    Ik vond wicked emorm gaaf!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oe leuk musicals! Tarzan gezien, lion King en Wicked. Anastacia weet ik nog niet. Wil graag bij de volgende keer dat ik ga m'n dochter mee. Die wil later ook musical ster worden en denk dat ze haar ogen uitkijkt daar

15. Salentein

Salentein Niet meer actief

Best veel musicals gezien, bijna elk jaar wel een. Mooisten absoluut Elisabeth en Soldaat van Oranje.

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.364
    8.867
    113
    Vrouw
    Ik ben naar Grease, Mary Poppins, Beauty and the Beast en Jersey Boys geweest. Vond ze allemaal superleuk. Vond Beauty and the Beast het mooiste.

17. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik ben laatst voor het eerst naar een musical geweest, Anastasia. Ik vond het heel erg mooi maar ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal :rolleyes:

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Vroeger ging ik best vaak, maar de laatste jaren eigenlijk niet zo vaak meer. De mooiste vond ik Tarzan, Beauty and the beast, The Phantom, Miss Saigon en Jesus Christ Superstar

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik bij jungle book, belle en het beest, the lion king en war horse.

Het blijf magie. Ik vind het prachtig en zou eigenlijk vaker willen gaan..

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen ik 16 was ben ik in London naar Miss Saigon geweest - erg mooi - maar ik begreep het verhaal niet helemaal toendertijd - beetje jammer. Later in Nederland nog eens geweest- mooi - maar die in London had toch meer indruk gemaakt - qua stemmen.

Toen ik 19 was ben ik Elizabeth geweest - erg bijzonder, ook gezien de omstandigheden toen, ik was ernstig ziek, maar via mijn werk had iedereen dat jaar kaartjes gekregen. Wij gingen op de dag dat mijn man 18 werd.. Erg mooie nummers ook...
    Vorig jaar zijn we naar Elizabeth in concert geweest. Gewéldig!

Verder 2 x naar musicals in concert geweest - die van 2015 was écht het leukst. Beste zangers bij elkaar.. wow.. de kinderen kunnen 'm inmiddels ook dromen en we zetten 'm nog regelmatig aan:
    (tijd even doorzetten naar 2 uur!)

Dit jaar ook 'Best of Broadway' gezien - heerlijk kleinschalig - de artiesten liepen vooraf ook door de zaal - gingen met je op de foto.

Ik vind Stanley Burleson fantastisch, maar ook Freek Bartels en René van Kooten... Jamai vind ik ook leuk als hij meedoet in een show.

Ik vind het érg jammer dat ze zo duur zijn inderdaad. Had graag naar The Lion King geweest- en ook Anastasia lijkt me super.. maar pff wat een prijzen.

Inmiddels wel 4x naar Caro geweest - een musical in het efteling theater. Wel een gezinsmusical - kleinschaliger. Maar geweldige stemmen ook. Met name Talita Angwarmasse - wow, wat een stem. Ik vind het erg leuk gewoon dat hij geregisseerd is door Stanley Burleson. Musical is heel anders dan de eerdere efteling musicals. Erg mooi levensverhaal! En ; je hebt voor 20 euro een kaartje... ;) dus kleiner - maar ook het bedrag is daar naar en het Efteling theater is wel gewoon een mooi theater!

Maar oke.. ik hou ervan... alleen niet van de prijzen dus over het algemeen...

Deel Deze Pagina