Ik ga volgende week de volgende tekst laten zetten Through the dark Dit is de titel van 1 van mijn favoriete nummers, en ik laat de tekst zetten in het handschrift van een van de zangers (ik heb hem gevraagd om het voor me op te schrijven). Zowel het nummer als de persoon betekenen heel veel voor mij. Heb er nog 2 klaar liggen, waarvan 1 ook door deze persoon geschreven is (strong, ook een titel van een nummer) die ik op mijn heup wil en little things op mijn andere pols, in het handschrift van een van zijn bandmates. Weet nog niet wanneer ik deze laat zetten (en of ik het wel doe!, wie weet valt het vies tegen die eerste) maar ook deze teksten zijn voor mij heel belangrijk.
Een sterretje ter herinnering aan opa en op mijn voet een soort sierlijke krul met de eerste letters van mijn vader, moeder, broertje en mezelf erin verwerkt. In februari komt er (helaas) nog een sterretje bij voor oma. En een kersenbloesemboom met de namen van mijn zoontjes erin verwerkt.
Uiltje voor de miskraam in augustus. Hij staat nu voor alle kleintjes die niet mochten komen. Het uitje is omdat wij een knuffel hadden voor de babykamer vast, en sindsdien sparen wij die ook. Ik heb de letter van mijn man op mijn buik maar daar heb ik geen foto van.
@imensa: heb je die tekst al lang? Ik wil ook graag een tekst, maar werd laatst gewaarschuwd dat de inkt gaat schuiven en de letters dan vaak onleesbaar worden, dat zou ik zo zonde vinden. Ik heb nog geen tattoo, want ik ben er nog steeds niet over uit waar en wat precies, vind het moeilijk, want ik wil er ook maar 1.
mei laten zetten. Als je een goede artist heb zal het niet zo snel uitlopen. Vaak tatoeëren ze dan te diep.
Ik heb een moeder kind symbool op mijn arm, deze laten zetten nadat na de vecht"scheiding eindelijk duidelijk was dat mijn mannetje bij mij kon blijven wonen. Het staat voor mij voor de oneindige liefde tussen moeder en kind en is voor mij een beloning voor het gevecht wat ik heb moeten voeren om bij elkaar te kunnen blijven
Ik heb een vlinder op mijn rug (een teken van nieuw leven) die verbonden is met 3 bloemen (vriend ik en E.) In dec. Komt er nog een kus afdruk van mijn dochter op mn pols met de geluidsgolven van haar ik hou van je (denk ik.. Twijfel nog over de tekst) eronder
Bekijk bijlage 417516 deze staat voor mijn miskraam. Vlindertje word losgelaten naar de sterretjes. de sterretjes zijn mijn 3 oma's. als ik bevallen ben komt er een sterretje bij. 3 weken geleden is mijn vader overleden.
Heb er 2: op mijn pols de namen van mijn jongens en op mijn zij staat amor vincit omnia wat liefde overwint alles betekend.. Die laatste staat voor een periode dat ik er alleen met de kinderen voor stond en dat mijn liefde voor hun mij er door trok...
Ik zie erg mooie tattoo's voorbij komen! Dit is mijn tattoo. Met de naam van mijn dochter. Because my heart beats for her. En ik heb een pnd gehad na de bevalling. En ik ben er sterk uit gekomen (zonder hulp van buitenaf) omdat ik altijd in haar geloofd heb. En de liefde die ik voel voor haar, is zo sterk. Elke dag ben ik zo dankbaar dat ik haar moeder ben.
Ik heb de naam van mijn oudste zoon en een sterretje (voor al mn mk's) op de zijkant van mijn pols/arm. Daar komt volgende maand ook de naam van de jongste bij. en op mn zij heb ik van boven naar beneden Mijn kind is mijn liefde in het Italiaans staan.