Wat is de betekenis van jouw tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door RSL, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel ! :)

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Mooie tattoos dames!
    Ik heb ook een kruis van prikkeldraad met een roos erdoor. Eronder staat moeder.

3. misa

misa Niet meer actief

Binnenkant onderarm heb ik infinity, de namen van mijn kinderen en een hartje samen verwerkt. :)
    Ik wil heel graag een mooie pijl hoog op mijn rug. Deze staat dan voor de zware jaren die ik graag achter me wil laten.
    Een veer is ook nog een toekomstwens. Gewoon omdat ik dat heel erg mooi vind! Ik denk op mijn zij/ribben. :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Niks bijzonders/vreemds gelukkig. Het is 'maar' een bloemetje... Maar voor iemand die dat helemaal niet van plan was, was het wel even schrikken. Maar goed, het was een familietraditie; mijn broer en zus lieten het daar ook doen. Ik was ook weer niet zo erg verbaasd. Long story. Een roosje :) en nog best leuk gedaan ook!

Tzt wil ik hem laten inkleuren.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Heel mooi! Ik heb ook een pnd gehad en ben daar ook 2 keer zonder hulp van buitenaf af gekomen, dat is ook wat ik in een tattoo wil verwerken, maar weet nog niet hoe.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Een pijl is hier ook een optie, ook vanwege heftige jaren en omdat ik een boogschutter ben. Ik wil hem in mijn nek dan.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb een tekst. Wat staat voor de ware liefde.. voor mijn vader en mijn geliefde. En 2 hondenpootjes omdat ik onwijs dol ben op mijn honden en honden in het algemeen. En een hartje op mijn voet voor mijn man. zonder naam. Daar hou ik niet van

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb een infinityteken met een ster erin op mijn pols staan. Het betekent voor mij oneindige liefde voor mijn vader (overleden).

Ik wil nog een tattoo voor mijn dochter en denk aan haar geboortedatum in romeinse cijfers op mijn sleutelbeen en ik wil nog een mooie 'gewoon voor de sier' tattoo op de bovenkant voor mijn voet omdat ik dat gewoon onwijs sexy vindt met pumps aan :D

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Wow, prachtig..

10. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Mijn tattoos (heb er 3) hebben geen betekenis. Einde van de maand laat ik de naam van mn dochtertje tattooeren.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dank je

12. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel! Denk er goed over na. Je hebt de tijd.. Een tattoo is voor altijd! Ben wel benieuwd wat je zal gaan zetten.. En 2 keer een pnd is zo zwaar :x

Deel Deze Pagina