Hoi dames , Ik ben een beetje nieuwschierig hoelang jullie menstruatie duurt. Ik ben namelijk 4-5 dagen ongesteld. (Vroeger voor spiraal 7 dagen) Eerste 2 dagen veel bloed vooral bij plassen en afvegen. Dan moet ik soms echt even.blijven zitten of uit te lekken haha Na 2 dagen wordt het.minder en bij dag 4-5 is minimaal lichtrood of bruinig. Mijn cyclus is redelijk netjes 27/30/28 Hoe zit het bij jullie? Gewoon nieuwsgierig
ik ben 2.5 a 3.5 dag ongesteld, 1 / 1.5 dag veel bloedverlies en daarna nauwelijks meer. Met koperspiraaltje was ik minimaal 9 dagen ongesteld, dus ik ben zeer enorm tevreden Ook regelmatige cyclus tussen 28-30 dagen met af en toe uitschieter naar boven of beneden.
Bij mij hetzelfde: ook 5 dagen. Dag 1 en 2 wel echt bloed, daarna minder en op dag 5 echt alleen wat bruinig.
Ben nu aan de pil, maar zonder pil 5/6 dagen ongeveer. (Heb nu een pil die ik van de huisarts gewoon door mag slikken, is een lichte pil. Ik word namelijk altijd erg ziek van mijn menstruaties, ookal is het een pilbloeding.)
Leuk al die reacties, hier al weer minimaal ongeteld nu dag vier en red het makkelijk met inlegkruisjes.
6dagen, begint altijd gelijk met rood bloed, en na 4dagen is het bijna weg, het blijft tot 6 dagen na bloedden
Mijn cyclus is 26 dagen en mijn menstruatie duurt 8 dagen net elke maand weer bloed armoede maar helaas helpt de pil mij daar ook niet bij...
Moet wel even zeggen dat het hier nooit zo overdreven veel is, zou het overdag zo goed als met 2 normal tampons afkunnen, en vaak stopt het savonds ook nog eens , wat ik niet erg vind
Met de pil was ik meestal 8 tot 10 dagen lang ongesteld, dan ook alle dagen (behalve 1e en laatste dag) vrij "heftig" ongesteld. Moest mezelf op heftige dagen wel iedere 2 uur verschonen, ik gebruikte tampons. Nu ik sinds juli gestopt ben met de pil ben ik 3 tot 4 dagen ongesteld, ik hoef niet meer bang te zijn voor doorlekken omdat het minder heftig is en heb ook minder buikkrampen tijdens mijn ongesteldheid. Dus ik ben eigenlijk dubbel zo blij dat ik gestopt ben met de pil, voel me er veel beter door
Hier ongeveer 6 dagen bij een cyclus van 28 dagen. Heb de eerste dag heel veel pijn en bloedverlies. Daarna is de pijn weg en wordt het bloeden steeds minder.