zwanger na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hallo allemaal,

Ik was 6 weken zwanger toen ze zagen dat me kind ze hartje niet meer klopte.
    Ik heb geen miskraam gehad maar ze hebben mij gecurreteerd op vrijdag 14 nov.
    Ik had die dag erna al meteen geen bloedverlies meer maar wilde nog wel even wachten met sex tot het een beetje genezen was.
    Ik heb afgelope donderdag en zaterdag sex gehad.
    Maar ik voel me nu hetzelfde als toen ik zwanger was.
    Ongi buikpijn maar geen ongi, vaak plassen, Moe, Last van me ogen, en emotioneel.

Ik durf zelf nog niet te testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling.. maar zou het kunnen dat ik zwanger ben

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik kan er niet helemaal over meepraten, maar kan je ei al ingenesteld zijn dan?

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

De curettage is nog maar 10 dagen geleden?
    Dan denk ik niet dat je weer zwanger bent, hoor.

Ik moet eerlijk bekennen.. Ik voelde ook vanalles na de curettage. Geen idee welk gevoel en welk pijntje nou waar hoorde.. Bij de nasleep van de curettage of van de eisprong, van het innestelen of menstruatie...

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik zou het echt niet weten ik voel me ei nooit.. en weet nooit wanneer ik die krijg

5. Trees

Trees Niet meer actief

Hier hetzelfde. Voelde ook van alles, maar niet zwanger. Zo snel na je curretage alweer zwanger en klachten hebben is haast onmogelijk. Ook gezien het feit dat het nog geen week geleden is dat je voor het eerst gevreeen hebt. Hou er rekening mee dat het ook even kan duren voordat het hcg uit je lijf is. Hierdoor kun je ook nog zwangerschapsklachten hebben. Bij mij duurde het ruim drie weken voordat alles uit mijn lijf was (20 dagen na mijn curretage had ik nog een hele lichte positieve zwangerschapstest) en vier weken na mijn curretage had ik weer een eisprong.

Deel Deze Pagina