Zoals ik ook al in mijn voorstelberichtje heb geschreven willen wij graag een kindje. Vorige week zijn we uit eten geweest en daarna nam mijn vriend me mee naar de plek waar hij me ook te huwelijk had gevraagd. Daar stelde hij voor om met de pil te stoppen. Aahhhhh Dat had ik niet verwacht maar ik was wel super blij er mee. Zaterdag heb ik voor het laatst de pil geslikt en nu wacht ik op mijn stopweek bloeding. Daarna nog een maandje voorzichtig. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn eerste echt menstuatie volgt. Heb denk 15jr non stop de pil gebruikt. Ik had begrepen dat als je vlak na pil gebruik zwanger raakt je meer risico loopt op een tweeling? Of is dat een fabeltje? Pfff kan haast niet wachten op mijn periode haha dat is ook nieuw. Groetjes Fleur
Hoi Fleur, Spannend he? Ik ben zelf ook sinds paar maandjes gestopt met de pil, ook na 15 jaar nonstop slikken. Hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt.
Ohh spannend!! Kan me voorstellen dat je naar je periode uit kijkt (klinkt inderdaad raar, maargoed). Hoop dat je lichaam snel een regelmatige cyclus krijgt. Dat van tweelingen heb ik zelf nog nooit eerder gehoord eigenlijk.
Vandaag ongesteld ('normale' stopweek) geworden. Niet echt mijn hobby zeg maar. Nouja, alles voor het goede doel
Thnxx...ik vind het echt spannend hoor! Ik vind het zo gek allemaal....heb er noooooit bij stil gestaan dat de kans om zwanger te worden elke maand zo klein is Misschien onnozel van me maar dacht echt dat er meer dagen waren waarop je vruchtbaar was. Gr Wish
Haha nou ik vind dat niet onnozel hoor. Ik heb daar ook geen benul van. In onze omgeving zijn maar weinig zwangeren/mensen met kids dus ik heb echt het gevoel dat we het wiel aan het uit vinden zijn. Hahaha Ben er ook niet zo mee bezig. Zie wel wat er gebeurt. Eerst maar de ontrekkingsbloeding achter de rug hebben Op een kattenforum klikte ik op een link en kreeg een aanbieding van 25 zwangersschapstesten te zien. Mijn eerste ingeving was "Jeetje, wat veel! Wat moet je daar nou mee?" Maar als ik hier lees begrijp ik het wel. Zijn allemaal van die dingen waar ik nog nooit mee bezig ben geweest.
Ja idd....zijn allemaal van die dingen waar we nog niet bekend mee zijn he Ik zei ook altijd dat ik er niet zo mee bezig zou zijn, de eerste maanden was dat ook zo...maar merk nu toch dat ik meer ga kijken wanneer mn vruchtbare dagen zijn Vind het wel hoog tijd worden om moeder te worden...wacht al zoooooooo lang
Uhh hallo? Buikpijn? Waar ben je? Zo raar, normaal heb ik de dag voor dat ik ongesteld moeten worden en de eerste 2 a 3 dagen behoorllijk pijn mijn buik en nu helemaal niet. Zou het dan tussen mijn oren zitten?
Ja heb altijd al moeder willen worden....alleen kwam het er steeds door omstandigheden niet van...verbroken relatie,geen goede woonsituatie enz enz
Ow nou, dan duurt wachten inderdaad lang. Jaren lang wilde ik het niet maar ineens waren daar de rammelde eierstokken (Jochem Meijer ).
daar sluit ik me nou helemaal bij aan. pff anderhalf jaar al van de pil af. an zie me onderschrift, dat zijn ook wel misleidende maanden geweest. ik had vaak zoiets van laat ik eerst maar eens 50 dagen halen zonder ongi en dan gaan we wel eens testen. deze haalde ik niet. gelukkig zit er vanaf ongeveer januari een beetje ritme in. ik hoop dat je niet zo lang aan t ontpillen bent als ik... en dat terwijl ik maar 3 jaar de pil heb geslikt...
ik ook 17 jaar geslikt en eigenlijk vrij snel cyclus van 28 dagen, op de laatste na die was 21 dgn. Denk dat het niks uitmaakt hoelang je de pil geslikt hebt,dat zie je maar aan jamejozie...die heeft hem maar 3 jaar geslikt
Ik ben ook vorige maand gestopt met de pil, om eerlijk te zijn vind ik het best spannend allemaal, hoop volgende week "gewoon" ongesteld te worden, even 2 maandjes afwachten, daarna willen we voor ons 1e kindje gaan !